Gå till innehåll

Felsyftning av Neteller


Waggho

Recommended Posts

Haha, jag tycker det här är jätteroligt men så är jag kanske lite konstig också. När man får bekräftelse av Neteller att pengar har kommit in från en site så skriver de så här:

 

Dear NN,

UltimateBet has sent $600.00 USD to you, and is currently in your Neteller Account.

 

Thank You

 

Vad tusan gör UltimateBet i mitt Netellerkonto? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De senaste gångern (läs: efter netellers rekonstruktion) så får jag alltid ett mail från neteller efter det att jag fört över pengar till en pokersite. I mailet står det alltid att de inte kunde genomföra transaktionen då jag inte4 uppgraderat mitt neteller-konto. Det putslustiga är att pengarna alltid har hamnat rätt på pokersitens konto :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja de där är lite roligt!

 

De senaste gångern (läs: efter netellers rekonstruktion) så får jag alltid ett mail från neteller efter det att jag fört över pengar till en pokersite. I mailet står det alltid att de inte kunde genomföra transaktionen då jag inte4 uppgraderat mitt neteller-konto. Det putslustiga är att pengarna alltid har hamnat rätt på pokersitens konto :lol:

 

/TF

 

Har också fått de mailet, konstigt eftersom jag HAR uppgraderat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kontaktade supporten angående det mailet och det är en bugg som drabbar europeiska kunder efter uppgraderingen. Egentligen ska det vanliga bekräftelsemailet skickas ut, men det fungerar inte av någon anledning. Inget att bry sig om med andra ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, jag tycker det här är jätteroligt men så är jag kanske lite konstig också. När man får bekräftelse av Neteller att pengar har kommit in från en site så skriver de så här:

 

Dear NN,

UltimateBet has sent $600.00 USD to you, and is currently in your Neteller Account.

 

Thank You

 

Vad tusan gör UltimateBet i mitt Netellerkonto? :D

 

???? Vad är det för konstigt med det? Det är väl han som levererar pengarna som vill att du ska hämta dem och typ skriva på ngt kvitto eller ngt. Igår fick vi en skrivare levererad till kontoret, då följde det ju med en gubbe in på kontoret som skulle ha en kvittens på att leveransen var gjord. Ultimate jobbar väl på samma sätt, fast inne i ditt konto liksom. Om du kollar så ska du nog se att det sitter ngn där inne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...