JohnH Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Rapportera hur det går för Ola Billmont! Ola har gnetat på under average hela dag 1. Inga märkvärdiga händer då han helt standard haft AK 6ggr och höga pockets en drös gånger... Dåligt betalt förutom en hygglig pott med KK mot AK där hans KK fick stå. Den infon kanske du redan hade men jag lastar in den här ändå. Citera
Whoosa Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 när börjar dag två? Den började 14.00 Citera
JohnH Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Hur går det för Ola B? Strax under avg som vanligt? Citera
taktfast Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Chip count kommer upp om 10 minuter eftersom det är break Vi återkommer med det! Fältet är definitivt mycket mer överskådligt än igår så nu börjar vi få koll på potterna som utspelas! Cyntax: Jag jobbar här också! Edit: Chip count upplagd. Billmont jobbar på 35 600 Citera
Cyntax Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Jag är en av dem, är du på plats idag så är du välkommen fram att hälsa:smile:Allright!Cyntax: Jag jobbar här också!Jo, nu ser jag på din avatar att du var där igår.Jag kommer in vid 22:15/22:30-tiden. Citera
taktfast Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Har till och med samma tröja så jag borde va lätt att känna igen idag Citera
Jaane Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Hur går det för Ola B? Strax under avg som vanligt? I mat pausen har Ola ca: 35k Citera
Elitloppet Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Hur ser payouts ut? Hejar på Oskar Kroon så det står härliga till! Citera
tågrånarn Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Hur ser payouts ut? Hejar på Oskar Kroon så det står härliga till! +många!! vad ligger avg på nu? Citera
popquee Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 "Erik har AQ och står mot Joakims A8" vad fan? han torska står det i raden under? Citera
taktfast Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Det var helt enkelt ett sätt att skriva vilka händer som står mot varandra inför brädan ska delas. Ber om ursäkt för missförståndet. Citera
taktfast Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Prisutbetalning utlagd. Average är 119 000. Citera
popquee Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Det var helt enkelt ett sätt att skriva vilka händer som står mot varandra inför brädan ska delas. Ber om ursäkt för missförståndet. lol det är lungt, hängde med när jag läst om det men blev lite skumt först Citera
esa_finnen Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Ola Billmont och Fredrik Lindholm hamnar all in pre. Ola har card Kh Qh och Fredrik har Ts 9h . Ola får två par efter att det kommit Ks Qs 8s 3s Ah . Fredrik får lämna oss. Hur kan det vara så? Fredrik får ju en flush i så fall, är det Ola som är bust eller? Lätt förvirrande när ni skriver så fel:shock: Citera
Jaane Postad 23 Oktober , 2010 Rapport Postad 23 Oktober , 2010 Ola Billmont och Fredrik Lindholm hamnar all in pre. Ola har card Kh Qh och Fredrik har Ts 9h . Ola får två par efter att det kommit Ks Qs 8s 3s Ah . Fredrik får lämna oss. Hur kan det vara så? Fredrik får ju en flush i så fall, är det Ola som är bust eller? Lätt förvirrande när ni skriver så fel:shock: Sry mitt fel, det ska givetvis vara han har. Bra att du skriver så man kan ändra så det blir rätt, tack:) Citera
Ängeln17 Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Patrik Mårtensson ute på plats 14 Oscar Kroon höjer till 8 300 cutoff och möter en all-in från Patrik Mårtensson på big blind. Patrik har 39 000 så Oscar synar. Patrik har Oscar har Floppen kommer och Oscar plockar upp ett färgdrag. På turn prickas färgen och Patrik börjar lämna bordet, och på river kommer , men det spelar ingen roll :shock: Öhhhh, tur man inte spelar där. Verkar lite preppade lekar och konstiga husregler. På vår klubb hade vi bara haft en klöver 8 i leken och om vi haft två så hade vi nog dömt splittpott med två An och två 8:or på brädan och ett A i varje spelares hand. Vi tycker nämligen kåk är högre än färg. Eller så är det en full reporter från P.se. :mrgreen: Citera
taktfast Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Shit vad många fel vi får med. Ibland går det lite väl snabbt helt enkelt. Ska kika på mina anteckningar vad som hände och uppdatera i eftermiddag Ängeln! Citera
MishatF Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Hur ser intresset ut inför 2k eventen nu vid 18? Är lite sugen på att rulla in o lira... Citera
taktfast Postad 24 Oktober , 2010 Rapport Postad 24 Oktober , 2010 40 biljetter sålda just nu och personalen gissar på mellan 60-80 deltagare. Citera
valterego Postad 24 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 24 Oktober , 2010 Eftersom jag inte är på CC och arbetar, och inte är inblandad i rapporteringen kan jag kosta på mig att vara både partisk och subjektiv. Håller på Höög, Johansson och Kroon. Kör hårt! Citera
Recommended Posts