Gå till innehåll

Hur bli bra av HU spelare?


Mr.Gul

Recommended Posts

Även om du spelar bra och får in markerna fint gång på gång och är bättre än motståndaren är BE-stretches på 500 HU-Sng inte helt sjukt. Händer tyvärr ibland. 60 st HU-Sng spelar jag på 1-2 dagar och att jag varje varje dag ska gå plus händer inte. Däremot kommer perioder där jag har ett ROI på 30 över flera hundra matcher, vilket jag inte "förtjänar". Summa summarum, sluta gnäll på variansen och se till att spela bra och fokuserat och inte va så resultatinriktad på kort sikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Summering på allt som alla sagt här, för att underlätta för dig TS...

 

 

1. SPELA MER!

2. ALLA KAN HA OTUR!

3. DU KAN OMÖJLIGEN SPELA PERFEKT UTAN TRÄNING, SE #1.

 

I övrig är HU's sjukt kul, min fråga är hur många inköp på vilken nivå din rulle består av?

 

Spelar inte så stor roll men hade 135 på 2$ innan ja casha ut

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otur säger ni jag säger konstant motrigg, tro mig men det är så in helvete mycket tur i detta spel så att det inte är sant.

Forstsätt spela säger ni. Jo tjena!

Mer skill i nhl 11 än det här iaf det kan man ju konstatera

 

http://www.pokerhand.org/?5718866

 

Sjukt!!!

 

Detta var sista gången jag lirade poker

 

Sant, du har sjukt otur i den handen! Men såna där kan man få smaka på flera gånger på en och samma kväll när variansen går emot. Det är sjukt frustrerande, men det är sånt som händer! Jag har haft två oturskvällar i rad och har varit ruggigt frustrerad, men vet ändå att jag gör rätt och man kan inte göra något åt att man ibland torskar massor med EV+ lägen. Får du in degen i sådär stora överlägen så kommer du att gå fint plus... I det långa loppet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lillkrydden där med o torska 60 raka flips "ibland", är typ minst en på miljarden o göra de. (=

 

lol... prova 1 på 1152921504606846976 =), kan ha slagit fel på windowskalken provade två ggr o fick olika resultat men ena var typ *10^19 så skitsamma.. båda är likaledes bisarrt stora tal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...