byling Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Hittade ingen snustråd,skapar en själv. http://snus2.se/index.php En suverän affär. För oss som bor på framsidan är ett besök att rekommendera. Billigare i affär än online med. X2, den är jävligt bra,köpte ett 450 gramspaket av no1 o ska kolla den med nu. Vad rekommderar ni snusare? Citera
upandcoming Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 snus känns lite väl arbetarklass tycker jag Citera
byling Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 har nu provar no1,som enligt affären skulle vara lik ettan. Det var den inte,inte speciellt förutom att den är okryddad. Påminner om Gellivares "snussats" där man bara tillsatte kemikalier. Mao ingen höjdare. Citera
byling Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 snus känns lite väl arbetarklass tycker jag Choklad som gäller för herrn kanske? Citera
papiPope Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Kronan Vit. Bra skit, snyggaste dosan, dock dåligt att det inte finns något bjudlock.. Citera
honest99 Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Ah, en äkta arbetar-tråd. Den skall följas! Har gått över till portion för att verka civilicerad, men tycker allt smakar mer eller mindre likadant. T o m granit duger då. Pris blir viktigt (...öh). Citera
Snusarn Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Kronan Vit. Bra skit.. Korrekt. Bra tråd och spännande site för övrigt! Citera
Joeduck Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 General annars kan de kvitta. Citera
byling Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 Ah, en äkta arbetar-tråd. Den skall följas! Har gått över till portion för att verka civilicerad, men tycker allt smakar mer eller mindre likadant. T o m granit duger då. Pris blir viktigt (...öh). Gillar du ettan ska du prova X2,finns i portion,om du köper i affären tror jag den kostar 149,inte säker dock. Citera
Donner Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Finns ett relativt nytt märke som heter knox som är av ungefär samma kaliber som granit. 199kr stocken bara. Citera
honest99 Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Har faktiskt alltid köpt ettan som lösvikt, hur nu byling kom fram till det. Tack för förslagen. Det måste finnas on-line dock. Citera
Morgyleus Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 vad tror ni om den här då? http://www.snuscentralen.se/ Citera
MikeTime Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Snusar General vit portion och Skruf Tranbär. Kärring? Ja...obv. Citera
exxe Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 general vit..pfffffffft hatar alla white snusar, det ska smaka tobak! ettan lös klart godast, måste man snusa portion får det bli generals original portion Citera
tarmac Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 general vit..pfffffffft hatar alla white snusar, det ska smaka tobak! ettan lös klart godast, måste man snusa portion får det bli generals original portion Om man tycker ettan är bra oavsett form så är det ju helt klart en fråga om otränad palett =) GENERAL FOREVER ... Men inte WHITE! Citera
byling Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 Har faktiskt alltid köpt ettan som lösvikt, hur nu byling kom fram till det. Tack för förslagen. Det måste finnas on-line dock. Finns X2 online på länken jag postade,159 spänn portion,239 lös. Och den är väl den snus som påminner mest om Ettan efter att Gustavus la av med sin 1:a kvalitet. En liten kul lapsus,de sista 10 dosorna av den sorten,1.a kvalitet som tillverkades fick jag hemskickat gratis av en för mej helt okänd människa när jag ringde o grät ut att dom skulle upphöra med den. Citera
exxe Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Om man tycker ettan är bra oavsett form så är det ju helt klart en fråga om otränad palett =) GENERAL FOREVER ... Men inte WHITE! haha nedu! min palett är spot on! Citera
JohanLj Postad 29 September , 2010 Rapport Postad 29 September , 2010 Traditionell grov både lös och portion är det enda som gäller naturligtvis. +1 på att white är ett riktigt usel påhitt. Finns inget mer tiltande än när dom bara har white i butiken Citera
exxe Postad 29 September , 2010 Rapport Postad 29 September , 2010 Slängde iväg en beställning på en stock x2 och en montecristo. Ska bli spännande att prova Citera
Jimmy_the_Rose Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Ty för denna guldtråd, missat den totalt. Bra länk. Citera
HokuzzPokuzz Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Slängde iväg en beställning på en stock x2 och en montecristo. Ska bli spännande att prova Rikigt drömsnus, imo. Segt att den bara finns i vissa affärer dock. Dyrare än vanlig snus men det är den fan värd! Citera
Namlleh Postad 1 Oktober , 2010 Rapport Postad 1 Oktober , 2010 General White. Highrollersnus osv... Citera
byling Postad 1 Oktober , 2010 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2010 Rikigt drömsnus, imo. Segt att den bara finns i vissa affärer dock. Dyrare än vanlig snus men det är den fan värd! Har du någon bra jämförelse? Någon här som gjort egen snus som blivit BRA? Har gjort en gång,48 timmar i ugnen,nära skilsmässa då och efter det totalförbud, men den blev o andra sidan inte bra heller,så skit samma. exxe,skriv en rad om va du tycker om x2 när du fått den,funderar på att blanda lite,se om jag får till den ultimata snusen. Ettan,X2 och röda lacket,sedan ev.nån grovkornigare sort,utan parfym,kan bli en magisk blandning,kan smaka skit med hehe Citera
Recommended Posts