pkuvos Postad 27 September , 2010 Rapport Postad 27 September , 2010 Hello!! Har fått en utmaning av en polare som alltid tjötar om att jag är en usel pokerpelare för att jag inte kan sitta och grinda sng längre än 30 minuter:-D Vilket för mig inte har spelat någon roll försen han gav mig ett vad. Spela upp 100$ på fulltilt genom att grinda superturbos ( 6 och 9 manna, 300 startmarker ) Når jag 1000$ innan nyår får jag 1000$ . Loosar jag så ska han få 500$. Kör med 35 inköp. Startar nu på 2.15$ Citera
Cedgard Postad 27 September , 2010 Rapport Postad 27 September , 2010 veva på jag håller på dig! Citera
pkuvos Postad 27 September , 2010 Författare Rapport Postad 27 September , 2010 tackar=) Jo jag måste veva som en idiot. ska ta en paus nu efter 20 minuters grind.. haha. det var svettigt. Men har iaf börjat med att plussa. Fortsätter jag i den här takten på samma nivå kommer det ta mig ungefär 1250 timmar. lr närmare sagt 13 timmar om dagen i 3 månader. då har jag vunnit..LOL Rulle 100.18$ Citera
JoeFalk Postad 27 September , 2010 Rapport Postad 27 September , 2010 Jag har spelat sådana och jag kan säga att värdet är på $22 nivån. Citera
pkuvos Postad 27 September , 2010 Författare Rapport Postad 27 September , 2010 få se om man lyckas ta sig upp till den nivån. Har iaf fått lite kläm på hur man ska spela dom. Med tidigt bara bra händer typ. På bubblan vinner alltid sämsta handen. K-6 är starkaste handen på bubblan. HU vinner den bästa handen, bara o köra. Det som skadar mig mest är människorna som orkar sitta och skriva i chatten "wow nh" . " you played that one goooood" osv. all in a-q mot a-k.. mm you played that one goooood... Citera
Recommended Posts