Papa Kubo Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Den här lilla filuren ligger alltså tvåa på singellistan. Bortser man från Helena Paparizou är detta vad svenskarna helst köper. Kan någon förklara? Jag förstår inte. Citera
thekid Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Jadu det är ett av många stora mysterium som präglar vårt samhälle idag. Försök till exempel att förklara masspsykosen "allsång på skansen", eller varför inte hur det kommer sig att de måste visa ett travinslag på tv-sporten där hästarna springer runt ett varv istället för att bara visa resultatet. Förklara gärna för mig också varför Alice Timander är "känd", eller hur det kommer sig att en stor del av befolkningen faktiskt sponsrar Linda Rosing-nyheter genom att klicka på länkarna på aftonbladet som handlar om hennes senste frisyr/läppförstoring/senaste bråk med killen osv. Världen är bra konstig. Citera
cab19 Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Min flickvän som f.ö. är 31 år går och sjunger titt som tätt..eine krokodil,,schnappi schnappi Citera
Filip Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Men den lille krokodilen e ju sååååååååååååååå gullig! Citera
Frege Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Jag har tröttnat på krokodiler till maskot. När kommer marsupilamin tillbaka? Citera
bzkt Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Den här lilla filuren ligger alltså tvåa på singellistan. Bortser man från Helena Paparizou är detta vad svenskarna helst köper. Kan någon förklara? Jag förstår inte. De som inte har vett att ladda ner musik är de som går och köper sånt Citera
TotalFarsa Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Min norska sambo kom till mig med en liten rolig historia. För ett par månader sedan så var det en norsk radiokanal, förmodligen NRK, som i ett humorprogram uppmärksammade att denna lilla krokodilsång låg etta på tyska låtlistan... NRK gjorde sig väldigt roliga över detta och spelade låten ett par gånger... Ca två månader senare låg låtjäkeln etta även i norge Och nu har vi den alltså även i Sverige... Och i min bil.... Kommer fan på mig själv ibland med att knalla ner för korridoren och humma Schnee-schnaa-SCHNAPPY... Då går jag oftast in på kontoret och drämmer huvudet i dokumentskåpet... /TF Citera
gdaily Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Kan vi inte också fixa sådana där ljudeffekter som det finns ppå sidan - när man klickar så säger en barnrödt "klick" osv... Jag vill höra Nussemans små telingar glatt utbrista HAND HISTORY! 500 ggr varje dag. Citera
Nusseman Postad 13 Juni , 2005 Rapport Postad 13 Juni , 2005 Jag vill höra Nussemans små telingar glatt utbrista HAND HISTORY! 500 ggr varje dag. Citera
Papa Kubo Postad 14 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2005 Äsch, hur kunde jag oja mig över något sådant här. MJ frias från alla anklagelser, så nu kan mänskligheten sussa gott igen. Citera
Recommended Posts