Gå till innehåll

Förvirrad support och seg utbetalning på Winner


#LOUDmouth#

Recommended Posts

Måste bara höra med er andra om era erfarenheter och samtidigt ev. höja ett litet varningsfinger för Winner.

 

Uttag nr. 1 för lite drygt en månad sen: Uttagsbegäran gjordes tidig torsdagsmorgon. Fick ett mail efterfrågandes kopia på leg. & räkning vilket jag mailade in direkt. Uttaget fick status "Approved" på fredagen och jag hade pengarna på kontot på tisdagen. Klart godkänt!

 

Uttag nr. 2 i torsdags (16/9): Uttagsbegäran mitt på dagen på torsdag och approved på fredagen. I skrivande stund inga pengar.

 

Detta gäller banköverföring b.t.w.

 

Chatsupporten (som rimligtvis borde kunna se min kontohistorik) verkade inte fatta att jag pratade om två olika uttag och verkade heller inte fatta min poäng om att uttag nr. 2 rimligtvis borde gå snabbare i.o.m. att identitetsverifieringen redan är avklarad. Bara goddag yxskaftsvar om att jag kommer bli kontaktad av pokeravd. inom 24-48h. Fat lot of good that does liksom!

 

Nu kanske jag är bortskämd med snabba utbetalningar och bra support från framför allt Absolute men även div. Ongameskin (exkl. Bwin som är klantskallar helt i en egen klass) och kanske är onödigt gnällig men vad är era erfarenheter av utbetalningar och support från Winner?

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla mejlen så du faktiskt valde rätt uttagsmetod och inte "Bank Draft" eller något annat i misstag.

Winners support är väl som support är mest; förbättringsmån finns och ibland blir man absolut inte nöjd. Livechaten är lika dålig på alla iPoker-skin; det känns som att den inte är sajt-knuten utan som att det är samma chat-personer för alla skins.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla mejlen så du faktiskt valde rätt uttagsmetod och inte "Bank Draft" eller något annat i misstag.

 

Inget sånt, allt är korrekt från min sida.

 

Winners support är väl som support är mest; förbättringsmån finns och ibland blir man absolut inte nöjd. Livechaten är lika dålig på alla iPoker-skin; det känns som att den inte är sajt-knuten utan som att det är samma chat-personer för alla skins.

 

Är den verkligen det? Skulle t.ex. WillHill som är ett stort engelskt varumärke med tradition använda samma supportasiater som Titan, Celeb, Winnet etc? Känns inte troligt.

 

Jag hade också stora problem att få ut mina pengar därifrån (Också banköverföring.)

Skickade in kopior på allt, men muppskallarna godkände det inte av oklar anledning.

Fick använda moneybookers och sätta in och ta ut via en annan sida.

 

Jo men jag har ju liksom blivit verifierad redan och uttaget har ju status approved så viss skillnad är det ju!

 

Det kan knappast vara lämpligt att ha pengar man tvunget måste ha till helgen placerat på ett pokerkonto(!) på torsdagen.

 

Självklart är det så men jag har varken förväntat mig utbetalning på 24h eller sagt att jag måste ha pengarna pronto. Det kan knappast vara lämpligt att kommentera inlägg "under the influence" eller utan att ha läst ordentligt heller :roll:

 

yada

 

yada

 

Kjamiz mannen, kjamiz. Jag ser dig, du e fin! :oops:

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...