Saint_Bjorn Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Förvånar mig inte. Det känns tyvärr väldigt typiskt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Holy hell vilken bra helg! Ingen mer TF-dricka för mig, öl och enbart öl nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Stod de inte Omalley på hans mössa? Dessutom presenterade han sig ju på restaurangen Björnen med koll Det var inte bara en mössa där de stod omalley. Det var en mössa hans dotter broderat där "a" i Omalley var ett "A of hearts", hur i helvete kan man missa!? Trevligt att träffa allihopa förövrigt. Hur gick det för Jarne med allt hans magont? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prodir Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tack mike och alla goa gubbar för en trevlig kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Björnen med koll. Det visade sig att jag umgängade med omalley halva kvällen utan att fatta att det var han. Kul att ses! Haha, humor på hög nivå! Jädrigt najs att träffas iaf. Och som vanligt supertrevligt och kanonbra arrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 när är nästa pfturre micke? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kggk Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tack Mike och alla andra för en trvlig kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 när är nästa pfturre micke? =) Berga Open Autumn 2011 spelas i september. Inköp 1600:- och en 2nd chance. Tack för alla lovord btw! Skickar en massa tillbaka obv! Utan er deltagare skulle det bli ett rätt trist arrangemang... Edit: Varför ligger det två plastkassar fyllda med enportions tabascoförpackningar i pokerlokalen??!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drunken_Penguin Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tack för alla lovord btw! Skickar en massa tillbaka obv! Utan er deltagare skulle det bli ett rätt trist arrangemang... Men tänk så ofta du hade vunnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Guld som vanligt. Kul att träffa alla gamla ansikten. Kul med nya ansikten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Addat Berga Open-pkt sept -11 á 1.800:-: "Mr Tight" Tur att det fanns lotto som vi otåliga turrefiskar kunde vinna på. **** Stort tack till Mike och er andra, var en höjdare. Btw: Läderarmband borttappat i whiskeydimman, pma gärna om det dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Holy hell vilken bra helg! Ingen mer TF-dricka för mig, öl och enbart öl nästa gång. TF! du måste lägga in anten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 TF! du måste lägga in anten! TF var alltså kvar när anten hade börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Som förstagångsdealer i skarpt läge vart jag lite olycklig när Jennez på min ena sida övertalade bordet att köra Dealers "om man kan förklara det så spelar vi det" Choice, men desto mer lättad över att ha tillgång till en blixtsnabb kalkylator i form av Drunken Penguin på min andra sida. Värsta förslaget var väl en variant av Sviten special: 5-korts omaha med ett byte, två floppar och splitt (på respektive flopp, ldo) mellan de bästa omaha hi/lo-händerna å ena sidan och bästa femkorts mörkpokerhanden å andra sidan. Lyckligtvis slapp jag sitta och splitta potter i åttondelar. Alla ska ha stort tack, främst Mike, men även alla spelare som var trevliga och goda hela vägen (åtminstone de jag hade att göra med). Som vanligt superkul att träffa alla gamla ansikten, få ansikten på gamla bekanta och göra nya bekandskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Edit: Varför ligger det två plastkassar fyllda med enportions tabascoförpackningar i pokerlokalen??!!Det var jm_j's bounty på... ... ... någon. Han förevisade mig den utanför lunchen. TF! du måste lägga in anten! TF var alltså kvar när anten hade börjat Lögn och förbannad lögn! Tack för att ni stod ut med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grubbla Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Vilken fest! Tack alla och ett stort tack till dig Mike! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Lögn och förbannad lögn! Tack för att ni stod ut med mig Det är bara att bita ihop, jag vet hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mceot Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Tack för igår! Super-event som vanligt! Grattis till alla vinnare! (Skulle fan inte förvåna mig om "Lima" var den största vinnaren av alla så som han smetade in ALLT i cashgamet... ) Lite sne är jag på att jag missade att morsa på omalley, men får väl ta det vid nästa tillfälle. Jag hade otroligt flyt 5 siffrigt + jag gjorde några sjuka utdragningar efter lite chansspel. Tack så mycket för en kul kväll återkommer gärna nästa gång. Mvh mceot Micke eller lima som blev mitt namn efter helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Illvillja Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Det är tur att man har så förbannat trevligt när man nu måste semibubbla ut sig på 10:e plats, gjorde nästan inte ont alls. Synd att de inte finns ngn leaderboard hos Mike, borde ligga ganska bra till där overall. Generellt kändes de som att de flesta jag lirade med var ovanligt nyktra med undantag från "Grubbla" som dock bustade innan de gick överstyr i turren iaf. Fick bara höra ett "tror du att världen blir en bättre plats 2020 om jag synar den här all-inen" innan han slogs ut med JJ mot AK. Tyvärr var det samma person som bustade honom med JJ som slog ut mig med AK mot mina 77. Herrn vägrade blankt att förlora många händer mot mig och jag dubblade honom 2 ggr och han synade ner min double barrel bluff när jag hade 4 hög med toppar. Dålig stil, tur han foldade andra gången när jag hade 7 hög, hade varit jobbigt att bli synad två ggr med byxorna nere När vi var nere på 2 bord var det bara nyktra typ på mitt bord vilket kändes som dåligt värde. Dessutom ingen som spelade värdelöst, frustrerande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Berga Open Autumn 2011 spelas i september.Inköp 1600:- och en 2nd chance. Jag och Pinnen kommer. Han måste ju försvara sin titel och jag min ITM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 När vi var nere på 2 bord var det bara nyktra typ på mitt bord vilket kändes som dåligt värde. Dessutom ingen som spelade värdelöst, frustrerande Illvillja, du var nykter också vill jag minnas. Så den ursäkten gick inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 MikeTime; Berga Open Autumn 2011 spelas i september. Inköp 1600:- och en 2nd chance. Jag kommer och då blir det inget återbud från min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Tack för kaffet! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Nu läggs det ut en massa bilder från i lördags på Facebook. Fråga: -Är det okay att tagga folk? Eller ska dom göra det själva? Min åsikt: -Risken är ganska stor att personen inte ser bilden och inte kan tagga sig själv. Om någon annan gör det får personen chansen att ta bort taggen sen om h*n vill det. Därför taggar jag folk jag känner igen. Ni får tagga mig också om ni hittar mig. Vill jag inte vara med så tar jag bort. Okay? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 För att minimera risken för att taggas är det bättre att gå och lägga sig i tid, på så vis slipper man hamna på det däringa sociala nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts