m1978 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 "Mr Tight" (?) Du får plugga på lite och komma med en bra text sen http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/46642-omahahahaha-mr-tight-har-db-pa-pf-igen.html Citera
valterego Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Koivulainen: "Har kallats Sveriges bittraste bloggare. PLO-cg-spelare som har viss dingförmåga även i turneringar. Grav tvspels- och filmnörd från Västerås." Citera
Slaktavfall Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Vad är väl en bal på slottet Citera
valterego Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Vad är väl en bal på slottet Vad hindrade dig? Citera
MikeTime Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2011 Vad hindrade dig? Han skickade anmälan men editade den till en "." vilket gjorde anmälan ogiltig. Citera
JohnH Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 John h vill anmäla en kompis till turren. Ola Citera
m1978 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 John h vill anmäla en kompis till turren. Ola Hur ser det ut me bil för lördag john? Pratade med Jens för några dagar sen om vem som kör, han sa att du eller Björn skulle köra men verkar som att Björns bil kanske inte är körbar.. har ni pratat om det? Citera
JohnH Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Hur ser det ut me bil för lördag john? Pratade med Jens för några dagar sen om vem som kör, han sa att du eller Björn skulle köra men verkar som att Björns bil kanske inte är körbar.. har ni pratat om det? Jag kommer troligen åka till Karlstad på fredag med tjejen och ta mig därifrån till pokerbunkern på lördag. Om miketime fixar plats i turren till ola så kanske han kan köra ner på lördagen och ta med er i bagageluckan från sthlm. Om jag inte åker via karlstad så går det givetvis bra...men räkna inte med det =) Citera
bensjo Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Kommer ni förbi Ludvika vid 10:30 tiden då hinner vi in på glasbanken i Hallsberg för lunchen. Citera
hogge75 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Jag kommer troligen åka till Karlstad på fredag med tjejen och ta mig därifrån till pokerbunkern på lördag. Om miketime fixar plats i turren till ola så kanske han kan köra ner på lördagen och ta med er i bagageluckan från sthlm. Om jag inte åker via karlstad så går det givetvis bra...men räkna inte med det =) Planer på fredagskvällen, eller intresserad av en bit mat eller något att dricka med moi i Karlstad? Citera
Ängeln17 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Du har ju sett Crappy lira poker, så ja, valet är enkelt. har jag? va han på engeln samtidigt som du va där? har tyvärr inget minne av honom isf sry Svårt att ha minne av honom när du inte va där. Däremot kanske TF börjar bli som en annan, gammal och senil . Klargörande: Crappy var på Ängeln i juni 2009, då valde okcha annat arrangemang på andra sidan det stor vattnet har jag för mig. Citera
valterego Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Jag kommer troligen åka till Karlstad på fredag med tjejen och ta mig därifrån till pokerbunkern på lördag. Om miketime fixar plats i turren till ola så kanske han kan köra ner på lördagen och ta med er i bagageluckan från sthlm. Om jag inte åker via karlstad så går det givetvis bra...men räkna inte med det =) Vill ni ha en kopp kaffe i Vås på vägen, så hör av er! Citera
Mr_Tight Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Sedär, kul att man kom med till slut. Tar med whiskey och kommer gå in hårt för att inte komma näst sist. Samåker gärna om någon mer åker från Uppsalas närhet. Citera
Nizse Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Kommer ni förbi Ludvika vid 10:30 tiden då hinner vi in på glasbanken i Hallsberg för lunchen. Japp fixar det, ska försöka undvika ormgrop under natten så man vaknar i tid denna gång. Citera
hogge75 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Japp fixar det, ska försöka undvika ormgrop under natten så man vaknar i tid denna gång. Typiskt, jag såg fram mot en trevlig story på lördag. Hur var det nu, hade hon tagit katten? Citera
m1978 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Baren innan period 3 hogge Edit: just ja det är rebaj.. period 5 =) Citera
hogge75 Postad 9 Januari , 2011 Rapport Postad 9 Januari , 2011 Baren innan period 3 hogge Hehe, lätt Citera
eloket Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Ska du åka med i bilen så får du vara SNÄLL...! Kolla PM på fejjan.. Förresten - någon mer som vill åka med? Två platser lediga i bilen och vi åker väl vid typ 10:00 från stockholm... Intresserad av en plats. Citera
J-O Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Mike Jag måste avanmäla mig, jag jobbar förmiddag i helgen och skulle ha bytt, men det gick inte. Vi är 7 stycken och 2 är pappalediga så det blir att jobba, kanske jag tar mig en tur på eftermiddagen och säger hej om det går bra. ha det så bra nu allihop. lev väl Citera
valterego Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 MikeJag måste avanmäla mig, jag jobbar förmiddag i helgen och skulle ha bytt, men det gick inte. Vi är 7 stycken och 2 är pappalediga så det blir att jobba, kanske jag tar mig en tur på eftermiddagen och säger hej om det går bra. ha det så bra nu allihop. lev väl Tråkigt som fan. Citera
Crappy Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 MikeJag måste avanmäla mig, jag jobbar förmiddag i helgen och skulle ha bytt, men det gick inte. Vi är 7 stycken och 2 är pappalediga så det blir att jobba, kanske jag tar mig en tur på eftermiddagen och säger hej om det går bra. ha det så bra nu allihop. lev väl :cry: :cry: Citera
TotalFarsa Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 MikeJag måste avanmäla mig, jag jobbar förmiddag i helgen och skulle ha bytt, men det gick inte. Vi är 7 stycken och 2 är pappalediga så det blir att jobba, kanske jag tar mig en tur på eftermiddagen och säger hej om det går bra. ha det så bra nu allihop. lev väl Mkt trist. Citera
valterego Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Mkt trist. Det skulle vara en välgärning mot oss andra om du kunde ha den outfiten på lördag, TF. Citera
TotalFarsa Postad 10 Januari , 2011 Rapport Postad 10 Januari , 2011 Det skulle vara en välgärning mot oss andra om du kunde ha den outfiten på lördag, TF.Är jag så bländande vacker alltså? Citera
MikeTime Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2011 MikeJag måste avanmäla mig, jag jobbar förmiddag i helgen och skulle ha bytt, men det gick inte. Vi är 7 stycken och 2 är pappalediga så det blir att jobba, kanske jag tar mig en tur på eftermiddagen och säger hej om det går bra. ha det så bra nu allihop. lev väl Big cry!! Citera
Recommended Posts