Gå till innehåll

Poker-SM på Malta 2010 - officiell tråd


valterego

Recommended Posts

  • Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Bara att 3-betta med ett ECOSTT-paket nu, NB. Och glöm inte att plocka poäng genom att erbjuda jm_j Superweekend-paketet, "hoppsan, paf's spelare får visst inte ens inträde i Estland" ;-)
:ola: Farligt, känner jag Jm_j rätt så tar han och vandrar in i Estland via Finland/Ryssland om så krävs... ;-)

 

Skjut inte budbäraren för övrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skjut inte budbäraren för övrigt.
Ingen risk, personligen tycker jag att det är världens naturligaste sak att ni erbjuder Paf's bäst placerade spelare något, speciellt som han bubblade. Var Jens ens seriös, eller var det inte ett Roffe-move?

Tycker att alla turer kring paket/biljetter har varit underhållande, nästa år är SM en hel tour. Fattar inte att inte Stars visar musklerna och donk-raisar med PCA-/WSOP-paket 8-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att 3-betta med ett ECOSTT-paket nu, NB. Och glöm inte att plocka poäng genom att erbjuda jm_j Superweekend-paketet, "hoppsan, paf's spelare får visst inte ens inträde i Estland" ;-)

 

:ola: Farligt, känner jag Jm_j rätt så tar han och vandrar in i Estland via Finland/Ryssland om så krävs... ;-)

 

Skjut inte budbäraren för övrigt.

 

 

Han kanske inte kommer in i Tallin, men han hade tillträde till alla rum och samtliga utrymmen på hotell Corinthia på Malta.

 

Se här på post #2590:

http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/53346-skanke-ligger-vi-andra-ligger-i-173.html#post1536017

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...