bluffsyn Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Idag kan jag v a med Hogge. Taggad till tänderna Citera
hogge75 Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 Idag kan jag v a med Hogge. Taggad till tänderna Gött!! Hoppas vi får fullt lag (minst 10) Soni: det var alltså därför du var då tyst förra gången Citera
bluffsyn Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Hur funkar det här? Vilka är vilka etc.. Citera
hogge75 Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 Hur funkar det här? Vilka är vilka etc.. Du ser inte det per automatik, du får fråga i chatten eller så berättar jag när vi är igång Citera
tarmac Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Skit också, glömde fixa visakortet Nån som orjar stejka? nevermind, löste sig Citera
Soni Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Gött!! Hoppas vi får fullt lag (minst 10) Soni: det var alltså därför du var då tyst förra gången Precis:-D Citera
hogge75 Postad 28 September , 2010 Författare Rapport Postad 28 September , 2010 Hogge ut .. synd! *kram* Precis vad jag behövde Citera
tarmac Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Mina JJ mot J8 off .. loss Mina KK mot AQ off, loss Nere på 9100, o kör sitout tills allt e klart nu! Citera
Soni Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Yes, skoj, bubbleboy, yes, fuck. Asså segt när man har noll koll på vem som spelar för vilket lag! Citera
Soni Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Fint tarmac, hur blev det nu då, vilket lag vann? Citera
tarmac Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Fint tarmac, hur blev det nu då, vilket lag vann? Karlstad =) Btw antar att du var sonny***** på NB? Citera
Soni Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Karlstad =)Btw antar att du var sonny***** på NB? Är du säker? Hur kollar man det? Yes det är jag, min chatt är avstängd. Får se om den är fixad tills på torsdag! Citera
tarmac Postad 28 September , 2010 Rapport Postad 28 September , 2010 Är du säker? Hur kollar man det? Yes det är jag, min chatt är avstängd. Får se om den är fixad tills på torsdag! Grattis igen och FAN VAD GOTT MED 3 PINNAR! Nu är jag nog lite vilsen .. Jennez vet att jag spelar för Karlstad, och jag har ingen aning om vart man kan se rankingen. Citera
Soni Postad 29 September , 2010 Rapport Postad 29 September , 2010 Nu är jag nog lite vilsen .. Jennez vet att jag spelar för Karlstad, och jag har ingen aning om vart man kan se rankingen. Jo, har ingen aning om hur många från karlstad som satt på finalbordet. Citera
Soni Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Har ju inte uppdaterats där jag kollat iaf, men kan man se tabellen någon annanstans? Dags ikväll igen, har inte hittat någon som vill spela, trots att jag erbjöd stejk. Segt men så är det, får kämpa på ändå! Citera
bjoelle Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Ni vann turren, förlora matchen Men gg boys. Lycka till ikväll. edit: Ni var två man på finalbordet. 1a och 4a, dvs 12 + 7 = 19, handikapp 6p, 25p.(utifall matchen nu inte räknades som WO) Vet inte riktigt hur hårt den regeln applicerats. Citera
Soni Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Ni vann turren, förlora matchen Men gg boys. Lycka till ikväll. edit: Ni var två man på finalbordet. 1a och 4a, dvs 12 + 7 = 19, handikapp 6p, 25p.(utifall matchen nu inte räknades som WO) Vet inte riktigt hur hårt den regeln applicerats.[/ I] Förstår inte heller poängen med den regeln, då den inte verkar gälla? Men om den tex råkar gälla ikväll så är det bara random, vilket är käzz.. Skit i den regeln imo... Edit: Kunde inte svara på din fråga i chatten bjoelle, men du förstod nog varför antar jag:mrgreen: Edit2: Vad menade du med "Tack Soni" när det blev finalbord? Att det blev just finalbord eller att jag slog ut en från samma lag? Citera
hogge75 Postad 30 September , 2010 Författare Rapport Postad 30 September , 2010 Ikväll kör vi!!! Go Karlstad! Jag ska göra mitt bästa för att inte åka ut först Citera
bjoelle Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Att ni tog ut en från ena laget. Var det jag mena När ni var tre hade ni en chans att vinna(1-2-3e plats) med 2st kvar vann vi. Vilket vi behövde ;P Citera
Soni Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Att ni tog ut en från ena laget. Var det jag mena När ni var tre hade ni en chans att vinna(1-2-3e plats) med 2st kvar vann vi. Vilket vi behövde ;P Usch, se jag hade ingen aning om vem som var vem. Visste bara vem tarmac var... Något måste åtgärdas, för det är bara rörigt och konstigt nu. Men skoj ändå Citera
Soni Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Ikväll kör vi!!! Go Karlstad! Jag ska göra mitt bästa för att inte åka ut först Haha go inställning. Du hade i alla fall näst bäst hand sist;-) Citera
bjoelle Postad 30 September , 2010 Rapport Postad 30 September , 2010 Usch, se jag hade ingen aning om vem som var vem. Visste bara vem tarmac var... Något måste åtgärdas, för det är bara rörigt och konstigt nu. Men skoj ändå Vi har försökt att ha samma visningsbild hela högen på initiativ av vilken klubb det nu var. Vilket vi "nästan" har. Citera
Recommended Posts