fredyr Postad 17 September , 2010 Rapport Postad 17 September , 2010 Den löste mina sömnproblem rätt bra Haha ja instämmer, jag lyssnar på den som ljudbok och har somnat otaliga ggr. Men har snabbspolat rätt aggressivt för att komma till dom intressanta delarna och tycker den lyfte rätt rejält en bit in. Citera
affe2000 Postad 17 September , 2010 Rapport Postad 17 September , 2010 Läser just nu: Robin Hobb - The dragon keeper (?, första delen av senaste släppet i alla fall) Spermwars (Fast knappt börjat) Jan Guillou - Ordet makt och vanmakt, nästan färdigläst. Mycket intressant. Samt, när andan fall på, Skatteverket - Handledning för mervärdesskatt del 1 och 2. Citera
honest99 Postad 17 September , 2010 Rapport Postad 17 September , 2010 Ingenting. EDIT: fick just "AI, 3:rd edition av Stuart Russel och Peter Norvig". Verkar vara en uppsjö av amerikanskt ordbajseri, men den kanske är bra ändå. Citera
Saint_Bjorn Postad 21 April , 2012 Rapport Postad 21 April , 2012 "De ska ju ändå dö", Gunnar Ekberg (tack, hubbahubba ) Citera
devalanteriel Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Lustig bump. Jag ska precis börja läsa AI-boken från inlägget ovan Björnens. Citera
hubbahubba Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 "De ska ju ändå dö", Gunnar Ekberg (tack, hubbahubba ) De nada! Om man läser flera böcker parallellt (som flera av oss verkar göra) så blir Ekberg extra kul tillsammans med Guillous självbiografi. OnT: Gleick, The Information Citera
Saint_Bjorn Postad 22 April , 2012 Rapport Postad 22 April , 2012 Japp. Läste Guillous för länge sen, men har skuggläst en del igen. Citera
KungKroon Postad 24 April , 2012 Rapport Postad 24 April , 2012 Krigets Gudar - Conn Iggulden. 4e och sista delen i serien "Kejsaren". Rekas! Sen ska jag äntligen hugga in på "A song of ice and fire". Helt insnöad på Game of Thrones nu, så ser fram emot att läsa ikapp serien Citera
Recommended Posts