upandcoming Postad 15 September , 2010 Rapport Postad 15 September , 2010 Jag skulle vilja se siffror på hur pokerbranschen har gått och går. Omsättning, antal nystartade företag osv. Kan nån länka mig lite juicy statistik? Citera
Nice Hand GG Postad 16 September , 2010 Rapport Postad 16 September , 2010 Jag skulle kolla http://www.pokerscout.com/ Citera
John_teh_Donk Postad 18 September , 2010 Rapport Postad 18 September , 2010 Pokerstars hade dealat 40 billion händer från typ 2001 till februari 2010, och kommer ha dealat 50 billion händer om nån månad. Och dom hade räknat fram att det kommer gå ännu fortare framöver då pokern fortfarande växer över världen. Så dom måste ju vara nöjda med sin omsättning i alla fall Citera
Aeis Postad 27 September , 2010 Rapport Postad 27 September , 2010 Pokerstars hade dealat 40 billion händer från typ 2001 till februari 2010, och kommer ha dealat 50 billion händer om nån månad. Och dom hade räknat fram att det kommer gå ännu fortare framöver då pokern fortfarande växer över världen. Så dom måste ju vara nöjda med sin omsättning i alla fall Förr i tiden spelade de som ansågs spela många bord 8 bord. Nu spelar de 24. Det påverkar säkert också en del. Även fisken spelar väll 4 bord idag när de brukade spela 1 bord. Citera
Joeduck Postad 27 September , 2010 Rapport Postad 27 September , 2010 Även fisken spelar väll 4 bord idag när de brukade spela 1 bord.Nej vi spelar fortfarande bara 1 eller 2 bord. Tar längre tid innan man blir gul då, precis som förr. Citera
Recommended Posts