Haslo Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 gå in via den här länken http://www.myp2pforum.eu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
walkalone Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 Har en tuss på Gainey@ 140ggr, semirysare! Har kommer nog i sedvanlig ordning faila sista rundan, men still good sweat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 21 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 gå in via den här länken http://www.myp2pforum.eu/ Oh nice, guld <3 ! Har en tuss på Gainey@ 140ggr, semirysare! Har kommer nog i sedvanlig ordning faila sista rundan, men still good sweat! Nice Hoppas också på honom, hoppas Simpson chokar =) Efter en rätt så brutal torsdag så fick jag ta igen nästan allt jag backade där på fredagen och igår blev det nära 2K+, största plusdagen på ett tag för microxnt Började dagen med att tappa 1K på 30min typ så man trodde ju inte direkt det skulle sluta som det gjorde, sen började man träffa och fiskarna bluffade bort sina pengar såfort man checka till dom osv Slutade dagen med en 2a plats i Nattugglan för 730kr~, 1an fick 1350 tror jag och det var den sjukaste motståndaren jag nånsin mött i HU så det var äckligt surt att torska mot honom men det har släppt lite nu iaf, tror han hette PeEson56 typ, tror nog han är sämre än "gran" till och med. Jaja riktigt skön plusdag så det var fint, nu blir det ut och jogga sen fixa käk och raila golf ikv, tennisfinal också som jag vill se så kanske dubbelrailar La ett bet på Djokovic innan tävlingen att han skulle vinna till 2.54, löjligt lågt men hoppas att han fortsätter sin streak (vs Murray i finalen) På söndagar brukar polarna va sugna på lite CS/WoW också så blir nog poker väldigt sent ikv, får se helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 21 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 Lika bra man bokar Djokovic och säkrar en noll förlust, ser inte bra ut detta riktigt underhållande första set dock. blir iaf lillplus vid vändning, ska bli spännande med golfen idag också! edit: puh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 21 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2011 Säg till om du vill mötas i cs nån gång alltid kul spela mot forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 22 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2011 Säg till om du vill mötas i cs nån gång alltid kul spela mot forumiter Hehe javisst Misärsession igår där jag 1 tablade i några timmar, blev tillslut 600 back. Idag är jag dock 600+ och nu har jag tappat suget helt, känns som jag har gjort mitt för idag typ.. Blir väl en paus och se om man hittar suget senare, måste somna tidigare också så man inte vaknar 5-6 på kvällen. Hade tänkt börja kolla lite filmer också, tankat hem massor men aldrig blivit av att man tittat, kollade iaf på 2st igår (It's kind of a funny story / Flickan som lekte med elden) Den förstnämnda tyckte jag var riktigt bra faktiskt, lite svag för sånna filmer speciellt när det är ungdomar i huvudrollerna, sen är ju Emma Roberts riktigt snygg också. Flickan som lekte med elden gillade jag också starkt, blir att se den 3e filmen ikväll antagligen. Gogo movienight Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 23 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2011 Efter en misärsession igår natt och rekordback för i år (pokersuget kom tillbaks tyvärr) så får det bli 0.5/1 idag(antagligen hela veckan ut) och shortstack 1/2, förhoppningsvis hela veckan, det är dags att hitta självförtroendet igen och köra mer 5man, har suttit och ströspelat fullring dom senaste dagarna vilket är sjukt segt och tråkigt egentligen och antagligen anledningen till att suget inte varit på topp och så blir man extra förbannad när man blir utdragen för det antagligen kommer ta någon timme tills man får en hand igen . Bara att kämpa, shorthanded gogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 Augusti , 2011 Var riktigt kul att spela idag kände jag, blev lite mer action när man satt på 4st 5man, slutade dagen ca 100back (315 av det på turrar) så plus på cashgamet, kanske köra max 2 turrar om dagen eller nåt. Synd att man skulle ta en utdragning minuterna innan stängning men spelet kändes bra iaf, bara att kämpa på imorgon. Sova tidigare än vanligt idag och få in mer spel imorgon, har lite grejer att göra men imorgon är det fan min tur att springa bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Idag gick pokern betydligt bättre, hyfsat svängigt ett tag men slutade iaf åt rätt håll. Ca 540+~ totalt. Spelade lite Omaha där man fick in det med topset mot färgdrag och losade en 780 pott (självklart var vi djupa, 0.5/1) så det kunde ha blivit ett riktigt fint plus annars men ett plus är ett plus. (och trots allt vore jag supernöjd om jag snittade 500/dag =)) Har kommit på ett litet nytt projekt som jag ska utföra från och med idag fram till sista september, nämligen spela 100K händer 0.5/1 & 1/2, kanske ca 20K på sistnämnda nivå. Har kollat lite PT3 statistik och har ändå rätt schysst inkomst på 0.5/1 över dom ca 100K händer jag har där, vore supernöjd om jag höll den nivån över nästa 100K händer. Förhoppningsvis blir det intressant att följa, tänkte slänga upp en graf varje dag också och största vinst/förlust potten kanske så det händer lite i db'n. Ska bli intressant att se hur mycket tid som krävs egentligen för att få in 100K händer. Nu kör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Första dagen på detta 35 dagars projekt avklarad, lite statistik 25e Augusti 3305 händer 9H +744kr 3305/100000 Losade väl lite på turrar igår och smått på omaha men vet inte exakt summa, håller bättre koll på det dom kommande dagarna. Nu blir det en liten paus. Spelet känns iaf bra hittills, en hand från dagen; FI är 34/29 över ca 55 händer, är det spew eller kan han vika lite händer här? tror att han har stegen sjukt sällan. Jag spelar nog aldrig färgdraget såhär men det vet jag iof inte om han tror. Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr1.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com Button (kr200.99) SB (kr52.56) BB (kr105.32) Hero (UTG) (kr256.82) MP (kr91.25) Preflop: Hero is UTG with Q, Q Hero bets kr3.50, MP calls kr3.50, Button raises to kr12.50, 2 folds, Hero calls kr12.50, 1 fold Flop: (kr30) 2, 5, 6(2 players) Hero checks, Button bets kr22.50, Hero calls kr22.50 Turn: (kr75) 3(2 players) Hero checks, Button bets kr56.25, Hero raises to kr221.82 (All-In) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Hur dags släpper motriggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Hur dags släpper motriggen? När man går ner i nivå antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Lirade på ett par av dina bord häromdan, upplevde dig som sjukt tight. 14/8/4 är dom statsen jag har på 146 händer, nit deluxe Good luck med spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Lirade på ett par av dina bord häromdan, upplevde dig som sjukt tight. 14/8/4 är dom statsen jag har på 146 händer, nit deluxe Good luck med spelet Jepp, galet tight, men misstänker att det fungerar bra på nivån dock De sämre spelarna bryr sig inte det minsta om hur andra spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebas Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Lirade på ett par av dina bord häromdan, upplevde dig som sjukt tight. 14/8/4 är dom statsen jag har på 146 händer, nit deluxe Good luck med spelet På 5-manna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 På 5-manna? jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Jepp, galet tight, men misstänker att det fungerar bra på nivån dock De sämre spelarna bryr sig inte det minsta om hur andra spelar Förmodligen inte, det måste väl bara bli förbannat tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 FÖÖÖR tight. 1. väldigt tråkig. 2. förstör pokern ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speccan Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Lirade på ett par av dina bord häromdan, upplevde dig som sjukt tight. 14/8/4 är dom statsen jag har på 146 händer, nit deluxe Good luck med spelet har samma fast på nåra k händer l0lz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Jag tycker man spelar hur man vill. Jag bara reagerade över att det var så tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juventini Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 FÖÖÖR tight. 1. väldigt tråkig. 2. förstör pokern ffs Hur förstörs pokern för att någon är ultranit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Hehe funkar bra för mig på bord där det sitter någon LAG osv, speciellt på 0.5/1 där det är omöjligt o spela ut dom lösa tomtarna postflop så Får ju ingen respekt när man försöker bluffa så det blir ju utdelning varje gång man har något i princip. 19/12 på ca 80k händer så försöker väl ligga där någonstans. Tack för lyckoönskningen Tvättdag, sovit länge för att försöka vända lite på dygnet osv, blir väl lite mindre volym idag, uppdatering sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Som jag förstått saken har du ju gått ner lite i stakes. Ett tips kan ju då vara att testa lösa upp spelet lite. Om du nöter på lite kanske du får lite bättre självförtroende i spelet postflopp. Bara för att du löser upp spelet behöver det inte innebära att du måste bluffa jättemycket. Försök bara lära dig att värdebeta tunnare. Försök också koncentrera ökningen av VPIP till senare positioner, co och ffa knappen. I spel med 200 bb blir det väldigt behagligt att ha position. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 Som jag förstått saken har du ju gått ner lite i stakes. Ett tips kan ju då vara att testa lösa upp spelet lite. Om du nöter på lite kanske du får lite bättre självförtroende i spelet postflopp. Bara för att du löser upp spelet behöver det inte innebära att du måste bluffa jättemycket. Försök bara lära dig att värdebeta tunnare. Försök också koncentrera ökningen av VPIP till senare positioner, co och ffa knappen. I spel med 200 bb blir det väldigt behagligt att ha position. Tack för inlägget. Av någon anledning så spelar jag faktiskt snäppet lösare på 0.5/1, eller jag tightar till på högre nivåer skulle man nog kunna säga. Valuebettar iaf tunnare här och det går ofta hem så det är väl därför jag trivs bättre "här nere" antar jag. Förhoppningsvis så går detta projektet bra och jag kan öka på rullen med några K så jag känner mig tryggare när jag spelar på 1/2 t.ex. Ska tänka på dina synpunkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2011 26e Augusti 1362 händer 5,5 H +771kr 4667/100000 händer Slöspelade lite fullring imorse medans tvätten var igång så därför det inte blev så många händer/H. Otroligt skön 2,5H session nu ikväll där det mesta plusset kom in, gick stabilt uppåt och fick betalt hela tiden vid träff osv, inga potter över 150kr tror jag men en del runt 100 och dom kammades hem. Dags att göra i ordning en fin kycklingsallad och sedan gå på grinden igen lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts