Gå till innehåll

NLT - Trn, 12/6, €75 Online, post-game snack!

Recommended Posts

Postad
jag ar tomte, tanker aldrig mer vara med att leka :cry:

Hur tomtade du ut dig då?

Missade en solklar all in med AK preflop, hade da vunnit en 13000 pott i borjan... stort misstag, hade dock en stark kansla att jag var upp mot KK, dock var det QT och AQ :(

Sen gick jag all in med ett drag mot PP, dock var jag faktiskt 54% favvis

Postad
Missade en solklar all in med AK preflop, hade da vunnit en 13000 pott i borjan... stort misstag, hade dock en stark kansla att jag var upp mot KK, dock var det QT och AQ:(

You humans don't understand, that these "feelings", as you call them, can stand in the way of big cash pay-offs!

Sen gick jag all in med ett drag mot PP, dock var jag faktiskt 54% favvis

Är lite besviken, en sann slaskare ser ju till att få in degen som en solid 25% hund.

Postad

Fasen också!

Här sitter man och lirar HU i godan ro, utan att få några kort öht. Klonkar in 30- och 40%are på löpande band med pisskorten för att hålla sig flytande och lyckas till slut få in smeten som stooor favorit för en gångs skull. Vad händer då? Jo då klonkar han tillbaka! en tvåoutare! gaaaaaaah!

Grattis Grinder :)

Postad
Beklagar, du var skyldig mej en klonk där faktiskt! 8-)

/G

Ja, ok då... ;)

Synd bara att jag fick 83o, 64s och 52o hela tiden. Funkar ju att sno med, men det är inte så kul att syna dina all-in hela tiden.