MikeTime Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Månadsfinalturre live med skapliga pengar i prispotten. Snittstack c:a 19K. Blinds 600/1200. Hand 1: UTG+1 bet 3K (toktight spelare) Hero, utg+2 raise till 8.5K Fold runt till UTG+1 som ställer med c:a 40K Hero? (har c:a 28K bakom) Finalbord, 7-handat, 4 priser, blinds 2/4K Hand 2: UTG pushar sina sista 10.8K Fold till knapp (samma spelare som ovan) som synar efter viss tvekan med c:a 85K bakom Jag sitter på SB och har (c:a 37K i stacken) BB har c:a 30K Hero? Citera
DocLame Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Hur tight är man om man är "toktight"? Nå, jag hade nog ändå skeppat i båda fallen. Edit: Som spelat alltså. Den första handen hade jag nog hellre synat än trebetat pre, givet readen på fi. Citera
MikeTime Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 Hur tight är man om man är "toktight"? Har aldrig sett den spelaren bluffa, visar bara monster, kan vika KK+ på torra brädor osv... Citera
Jennez Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Hand 1: Känns som att du är jätteslagen men svårt att hitta fold. Beror på hur bra eller dålig spelaren är. Min högst generella och subjektiva uppfattning om kvinnliga klubbspelare är att de har stål här. En bättre spelare hade kunnat göra precis det med mellanpar. Hand 2: Instapush. Citera
Drivet Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Hand 1 är jättekall att raisefolda Citera
emilio_15 Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 lite oklart med positionerna första men om det är fullring och du sitter utg+2 så syna pre. pusha andra. Citera
Antisk Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 Att 3b/folda är nog det sämsta du kan göra med QQ i den spoten, lägg dig bara direkt isfl så sparar du 8k. Jag synar pre fwiw. Citera
MikeTime Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Postad 2 September , 2010 lite oklart med positionerna första men om det är fullring och du sitter utg+2 så syna pre. pusha andra. Att 3b/folda är nog det sämsta du kan göra med QQ i den spoten, lägg dig bara direkt isfl så sparar du 8k. Jag synar pre fwiw. Om vi bara synar pre i första handen, vad gör vi på torr flop isf? Citera
urmy Postad 2 September , 2010 Rapport Postad 2 September , 2010 QQ synas pre, att 3b folda qq 30bb djupt kan ge upp till 3 års fängelse i vissa länder. Citera
Recommended Posts