DallasTower Postad 12 Juni , 2005 Rapport Postad 12 Juni , 2005 Samma session som i SF-draget rätt spelat? fast några händer tidigare. Ganska tight spel som sagt, har snott en del blinds och har förmodligen en ganska lös och aggresiv image. Game #494054004: Texas Hold'em No Limit ($1/$2) - 2005/06/12 - 12:41:36 (GMT) Table "Babuk" Seat 3 is the button. Seat 1: Stiger (US$203 in chips) Seat 2: Herve0611 (US$63.25 in chips) Seat 3: Dallna (US$346 in chips) Seat 4: Milchy (US$184 in chips) Seat 5: Ld_tony (US$435.49 in chips) Seat 6: Knold (US$373 in chips) Milchy: posts small blind US$1 Ld_tony: posts big blind US$2 ----- HOLE CARDS ----- dealt to Dallna [9 T ] Knold: folds Stiger: calls US$2 Herve0611: calls US$2 Dallna: raises to US$8 Milchy: folds Ld_tony: calls US$6 Stiger: folds Herve0611: calls US$6 Pot: 27$ T9 är väl inte världens bästa hand, men inte den sämsta heller. Två limpar innan mig, väljer höja från knappen för att försöka ta hem potten direkt. Får dock två syn. ----- FLOP ----- [9 T 6 ] Ld_tony: checksHerve0611: checks Dallna: bets US$30 Ld_tony: calls US$30 Herve0611: folds Pot: 87$ Floppen sitter ganska bra, topp tvåpar. Drar till med ett drygt potbet, men får syn av största stacken på bordet. Vad kan han ha i kikaren? ----- TURN ----- [9 T 6 ][3 ] Ld_tony: checks Dallna: bets US$60 Ld_tony: calls US$60 Pot: 207$ Knappast troligt att turn hjälper FI. Har svårt att sätta honom på en hand. Bettar bara 60$, 2/3 pot. Ska jag betta mer? Ställa in? Måste tro att han raisar mig med ett set här, och med färdig stege också. Av någon anledning sätter jag honom på färgdraget... Galet? ----- RIVER ----- [9 T 6 3 ][2 ] Ld_tony: bets US$120 Dallna: folds Ld_tony: doesn't show hand Ld_tony collected US$204 from Main pot På rivern kommer tredje rutern. FI bettar ut 120$. I och med att jag satt honom på färgdraget känner jag att jag måste lägga mig. Känns lite småsurt att inte veta vad killen hade, men jag måste tro att han har mig slagen. Är folden på river riktig? Hur spelar ni på de andra gatorna? Citera
mr.asdf Postad 12 Juni , 2005 Rapport Postad 12 Juni , 2005 tycker det var en "korrekt" fold jag:) disciplinerad fold också ..elr så ere bara jag som har världens sämsta disciplin men borde kanske höjjt mer på turn? det är det "felet" jag ser .. men ja...så svårt å säga Citera
DallasTower Postad 13 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2005 Jo hårdare bet på turn hade nog varit bäst... Var bra sugen på att ta reda på vad han hade där, men är rätt säker på att jag var slagen. Citera
Recommended Posts