Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Då jag kört fast lite i mitt cashgamespel, slår inte nivåer högre än micro vilket gör att det bara känns tråkigt/bortkastat, så har jag nu som omväxling tänkt köra ett litet MTT/SnG projekt. PS och FT är inte aktuellt, är det då Ipoker eller Ongame som gäller?

Jag är INTE ute efter deal så PMa inte sånt trams utan jag vill bara veta vilket nätverk som passar mig bäst. Tänkte testa mig fram mellan 5-6 handed och 10 handed och se vilken som passar mig bäst, nivå någonstans 10-20$. SnG Wizard skall införskaffas. Stor skillnad på spelarbasens skicklighet mellan Ipoker och Ongame? Hur många SnGs kan man, sett till trafik, ha igång samtidigt? Är inte ute efter att spela 30 stycken på en gång men upp mot 10 kanske skulle vara önskvärt.

MTTs antar jag att båda nätverken har bra turneringar men Ipokers mer svårslagna med sin större spelarbas?

Undanber även evntuella hån om att jag inte slår nivåer högre än nl25 :mrgreen:

Postad

Tycker SNG spelet är förstört på både ongame och ipoker.

DoN har tagit för mycket trafik av vanliga SNG.

Så ingen mening för grinders att spela på någon annan site än stars och tilt för tillfället.

Kör i flera timamr åt gången gör det väll inget att ha en startup tid på 40 min iofs. Men kör man i set så är man klar på 50 min om man spelar på en större sida.

Hoppas de tar bort DoN någongång eller mergar fler nätverk så att det blir värt att spela igen.

Spela > Vänta på spel....

Postad

På ongame på kvällar funkar det oftast att få igång 6st på inte alltför lång tid iaf 11 dollars. 22.orna tar lite längre att få igång men kan gå att få igång 6st inom rimlig tid oxå. Bäst är ju att blanda du funkar det helt OK.

Ipoker har snäppet sämre trafik, iaf sist jag spela där. Tyckte det var svårt att få igång 22.or där.