Gå till innehåll

PE + Ume


emilio_15

Recommended Posts

  • Svars 1,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe

 

bestämde mig för att supa typ halv sex, skulle på raubtier-konsert klockan sju. blev en hel del alkohol på kort tid så var påväg att somna kl 22 så messade jossan att hon skulle hämta mig... tog fram min champagne som jag glömt hemma sen innan och hade efterfest med jossan som var spiktnykter när jag kom hem.. sa att det inte är kul att dricka ensam på efterfest så hon sänkte några glas. sen hade vi världens bästa sex eller mer.

 

somnade 23, vaknade 03. klarvaken. kunde inte somna om. loggade in på msn 03.30 och fann två vänner online. de hade efterfest. tog med sprit och for över.. kom hem klockan 10. rövpackad. vaknade nu, vill dö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe

 

bestämde mig för att supa typ halv sex, skulle på raubtier-konsert klockan sju. blev en hel del alkohol på kort tid så var påväg att somna kl 22 så messade jossan att hon skulle hämta mig... tog fram min champagne som jag glömt hemma sen innan och hade efterfest med jossan som var spiktnykter när jag kom hem.. sa att det inte är kul att dricka ensam på efterfest så hon sänkte några glas. sen hade vi världens bästa sex eller mer.

 

somnade 23, vaknade 03. klarvaken. kunde inte somna om. loggade in på msn 03.30 och fann två vänner online. de hade efterfest. tog med sprit och for över.. kom hem klockan 10. rövpackad. vaknade nu, vill dö.

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ngt som kanske är det sjukaste som hänt mig under alla mina pokerår =S

 

slog upp 5 bord, just när jag köpt in mig i det femte så märkte jag att jag satt med AA AA AA AKs KK. blev så jävla ställd, fattade inget, skulle ta ett foto på undret så försökte slå igång min kamera men hann inte. hade ju kunnat print-screena..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att Taimour Abdulwahab sprängt sig själv mitt i julhandeln i stockholm med hjälp av rörbomber blomstrar nu Fb av julrim. Valde ut min favorit=)

OBS varning för icke PK

Taimour var en ensam man,

Som liten, omskärelsen sig skitigt,

kuken bara försvann

 

Letade efter en vän över nätet, för att tala ut

Där hittade han en man som kallade sig "Allan", till slut

 

Allan kom på besök en dag, hade massor med grejer

En väska, några rör och ett flertal tuber

han sa att han behövde det för att imponera på några tjejer

 

Så kom lördag och Allan skulle tillbaka till stan

"Oj nu är det eftermiddag, vi måste iväg, fort som fan!"

 

Taimour, som den goda vän han var,

packade in Allans grejer i sin Audi,

och iväg det för de bägge vännerna det bar

 

Vid gatan där Palme dog, ville Allan hoppa ur bilen

Hade plötsligt bråttom, påstod att han ville springa sista milen

 

Med en jäkla fart, iväg Allan for

Taimour kände sig lite ensam och sorgsen,

kändes nästan som att förlora en bror

 

Men vänta, Allans alla grejer blev ju kvar!

Snabbt Taimour rören och väskan tar

och nästa sekund iväg som en pil han far

 

Han springer så fort han kan med hjälp av sin vilja

Efter några hundra meter, han Allan ur mängden kan urskilja

 

Han ropar: Allan! ALLAN!

Sen så small han.

 

Ja, de bägge vännerna fick nu aldrig återses

Och en rättvis historia om vår hjälte, Taimour, kommer inte att återges

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde en Starfitter och drog till gymmet klockan 6! så nu mår man efter frukosten, diarré och hur pigg som helst =)

 

en kul grej lolz, häromdagen läste jag en statusrad på facebook från en tjej jag och mina polare träffade på sunny beach 07. statusraden löd "firar 5 år tillsammans med världens bästa! :h: :h:" roflade till lite när jag kom fram till att 07 inte var för fem år sen och hon tjatade om att få köra klädpoker och massa annat sjukt. då var hon inte ens packad. wöööööööö pppppbrudar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kliver upp kl.16.00 för att försöka vända tillbaka dygnet lite. Tänker : äsch inte lönt att käka frukost nu. Mor lär väl göra middag om 30min.

 

klockan är nu 18.45. Mamma har inte kommit hem än.

Är så jävla hungrig, går inte att beskriva i ord.

Snart går jag fan ner i köket..

och skjuter mig själv.

explo-tänk
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...