tardeni2an Postad 10 December , 2010 Rapport Share Postad 10 December , 2010 Nyvaken! Ikväll blir det Idol, NHL11 och just det b-b-b-b-b-poker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 hehe sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 hahahaha satte mig vid borden och sprang sämre än sämst, kallast någonsin osv heheheheh rekordmkt under ev också :DASDA:D:ADADASD bakfylla deluxe sitta och asgarva åt hålet hehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 11 December , 2010 Rapport Share Postad 11 December , 2010 emilio gillar duvor sjukt mkt:shock: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 ''Islamsk vintertradition slutade i tragisk olycka '' ''Nu måste vi mötas och tala med varandra för att öka förståelsen =)'' "Lars Vilks bakom självmordsbombningen i Stockholm, nu anhållen." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 hehe bestämde mig för att supa typ halv sex, skulle på raubtier-konsert klockan sju. blev en hel del alkohol på kort tid så var påväg att somna kl 22 så messade jossan att hon skulle hämta mig... tog fram min champagne som jag glömt hemma sen innan och hade efterfest med jossan som var spiktnykter när jag kom hem.. sa att det inte är kul att dricka ensam på efterfest så hon sänkte några glas. sen hade vi världens bästa sex eller mer. somnade 23, vaknade 03. klarvaken. kunde inte somna om. loggade in på msn 03.30 och fann två vänner online. de hade efterfest. tog med sprit och for över.. kom hem klockan 10. rövpackad. vaknade nu, vill dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 12 December , 2010 Rapport Share Postad 12 December , 2010 hehe bestämde mig för att supa typ halv sex, skulle på raubtier-konsert klockan sju. blev en hel del alkohol på kort tid så var påväg att somna kl 22 så messade jossan att hon skulle hämta mig... tog fram min champagne som jag glömt hemma sen innan och hade efterfest med jossan som var spiktnykter när jag kom hem.. sa att det inte är kul att dricka ensam på efterfest så hon sänkte några glas. sen hade vi världens bästa sex eller mer. somnade 23, vaknade 03. klarvaken. kunde inte somna om. loggade in på msn 03.30 och fann två vänner online. de hade efterfest. tog med sprit och for över.. kom hem klockan 10. rövpackad. vaknade nu, vill dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 December , 2010 Rapport Share Postad 13 December , 2010 ngt som kanske är det sjukaste som hänt mig under alla mina pokerår =S slog upp 5 bord, just när jag köpt in mig i det femte så märkte jag att jag satt med AA AA AA AKs KK. blev så jävla ställd, fattade inget, skulle ta ett foto på undret så försökte slå igång min kamera men hann inte. hade ju kunnat print-screena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 13 December , 2010 Rapport Share Postad 13 December , 2010 haha. hur mkt vanns? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 13 December , 2010 Rapport Share Postad 13 December , 2010 walk på 3 och torsk på 2 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 13 December , 2010 Rapport Share Postad 13 December , 2010 Efter att Taimour Abdulwahab sprängt sig själv mitt i julhandeln i stockholm med hjälp av rörbomber blomstrar nu Fb av julrim. Valde ut min favorit=) OBS varning för icke PK Taimour var en ensam man, Som liten, omskärelsen sig skitigt, kuken bara försvann Letade efter en vän över nätet, för att tala ut Där hittade han en man som kallade sig "Allan", till slut Allan kom på besök en dag, hade massor med grejer En väska, några rör och ett flertal tuber han sa att han behövde det för att imponera på några tjejer Så kom lördag och Allan skulle tillbaka till stan "Oj nu är det eftermiddag, vi måste iväg, fort som fan!" Taimour, som den goda vän han var, packade in Allans grejer i sin Audi, och iväg det för de bägge vännerna det bar Vid gatan där Palme dog, ville Allan hoppa ur bilen Hade plötsligt bråttom, påstod att han ville springa sista milen Med en jäkla fart, iväg Allan for Taimour kände sig lite ensam och sorgsen, kändes nästan som att förlora en bror Men vänta, Allans alla grejer blev ju kvar! Snabbt Taimour rören och väskan tar och nästa sekund iväg som en pil han far Han springer så fort han kan med hjälp av sin vilja Efter några hundra meter, han Allan ur mängden kan urskilja Han ropar: Allan! ALLAN! Sen så small han. Ja, de bägge vännerna fick nu aldrig återses Och en rättvis historia om vår hjälte, Taimour, kommer inte att återges Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 13 December , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 December , 2010 http://na.se/nyheter/hallefors/1.1038599-valdsam-chokladtjuv-haktad fnissat sönder åt denna en stund nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 drag me to hell kass film se inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Nike har suttit och glott ut en bra stund nu, hur ont det än gör i hjärtat att inte gå ut med henne så måste jag prioritera imo, CS med kroonan liksom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Min dator kraschade helt mitt under krigandet! Sry Drog upp bärbara nu. Kör gärna igen när som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Min dator kraschade helt mitt under krigandet! Sry Drog upp bärbara nu. Kör gärna igen när som helst Sov! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 14 December , 2010 Rapport Share Postad 14 December , 2010 Sov! Har bara varit vaken 12h ju Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 gjorde en Starfitter och drog till gymmet klockan 6! så nu mår man efter frukosten, diarré och hur pigg som helst =) en kul grej lolz, häromdagen läste jag en statusrad på facebook från en tjej jag och mina polare träffade på sunny beach 07. statusraden löd "firar 5 år tillsammans med världens bästa! :h:" roflade till lite när jag kom fram till att 07 inte var för fem år sen och hon tjatade om att få köra klädpoker och massa annat sjukt. då var hon inte ens packad. wöööööööö pppppbrudar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 15 December , 2010 Rapport Share Postad 15 December , 2010 hatar pppppp-brudar men samtidigt .. https://www.flashback.org/t1391022 edit : boman är knas=( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 Jag kommer hem efter en slitsam natt på jobbet. Det ända jag har sett frammemot är att runka och titta vad folk skrivit i dagboken. Så när jag väl kommer hem har ingen skrivit. fml (extra lång runk) http://www.aftonbladet.se/wendela/article8283009.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 någon som har en aning om när man kan börja anmäla leverantörerna man har för oannonserade internetnedkopplingar? så jävla vidrigt, tredje gången på kort tid, torskat pengar till ett par månaders uppkoppling på två av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 någon som har en aning om när man kan börja anmäla leverantörerna man har för oannonserade internetnedkopplingar? så jävla vidrigt, tredje gången på kort tid, torskat pengar till ett par månaders uppkoppling på två av dom.. men förhelvete har du inte 3gmodem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 16 December , 2010 Rapport Share Postad 16 December , 2010 kliver upp kl.16.00 för att försöka vända tillbaka dygnet lite. Tänker : äsch inte lönt att käka frukost nu. Mor lär väl göra middag om 30min. klockan är nu 18.45. Mamma har inte kommit hem än. Är så jävla hungrig, går inte att beskriva i ord. Snart går jag fan ner i köket.. och skjuter mig själv. explo-tänk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts