emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Tjena PF Tänkte kicka igång en db, haft en rolig sommar, nu är det back to business i höst. Ska spela CG för egna pengar och MTTs stejkad. Är stuck en hel del sen förut på stejken men hoppas på att få springa bra en jävla gång i livet. Har ett annat projekt på G också som ska bli väldigt spännande, lite hemligt atm dock. Är singel sen ett tag tillbaka och tagit studenten på natur så är väldigt fri! GOOOOO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 first gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Nu blir det att avnjuta en cola zero ur mitt fridge pack samt lite kvarg till lite lowstakes cashgame. Igår gick jag plus tre tusen sek så siktar på samma eller mer idag, true story. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Sida/nivå o cashgamet? gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Svs, blandade nivåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Stort GL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Hmmmmmm? Från vilken nivå och upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Hmmmmmm? Från vilken nivå och upp? Tack för GLs. 5/10kr+. Har värvat in Boman till dagboken också! Guld. Bild på gårdagens grindhörna med inspiration från en viss GTO-lirare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 edit GL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Ok Funderade på om du inte plockade lite Sek av mig igår? Att be om ett nick är kanske för mycket begärt? Edit: Självklart GL men inte mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Underskattade låtar: Maneater och Mayhem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 glgl boys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AjmAllin Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Lycka till grabbar! Boman du har PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 mm såg det men är inte så sugen på att adda msn direkt vad är det för grejer? du kan utveckla i PM. inge scamförslag ty! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Tränade förresten för första gången idag på bra jävla länge, ett jättelätt helkroppspass. När man flåsar som fan efter 8*40kg knäböj vet man något är fel . Så kommer väl ha ont överallt imorn, skön känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AjmAllin Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 mm såg det men är inte så sugen på att adda msn direkt vad är det för grejer? du kan utveckla i PM. inge scamförslag ty! Hehe okej har skickat info i ett PM nu förstår att du är misstänksam med tanke på min korta tid här på PF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 pm emilio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 GL emilio, få med dig bluwwe i dbn också imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 pm emilio Tror inte jag vill outa sry. GL emilio, få med dig bluwwe i dbn också imo Hoppas vi ses i barrrrrrrrren Spelade en stund nu, kändes som jag backade en del men tydligen 200 spänn plus Fick ont i huvet och blev panikhungrig efter ett tag så fick avbryta för några äggmackor. Nu ska nya entourage kollas in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 Bahnhof dök 12% idag efter en ganska flummig rapport, mitt största innehav. Tycker dock inte rapporten var så jävla dålig, någon som har några tankar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 glglglglglgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 sist den till barca är en plutt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 24 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 24 Augusti , 2010 Bahnhof dök 12% idag efter en ganska flummig rapport, mitt största innehav. Tycker dock inte rapporten var så jävla dålig, någon som har några tankar? Trevligt med rea? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts