Gå till innehåll

NLT - Trn, 300k Guaranteed på Poker Stars


RaMz

Recommended Posts

Kollade nyss klart på 300k turneringen på Stars, riktigt grym faktiskt. Många stora namn var med. Dared, Ilcap, Hoyt Corkins, Erick Lindgren, Wassberg m fl.

 

Nästan bättre än att kolla på wpt eftersom man fick se allt. Första stora turneringen jag sett i nätpoker och jag tycket dte var riktigt skoj.

 

När det var 4a kvar så var det förslag om en deal med Hoyt vägrade som chipleader, tji fick han och åkte ut som 3a. Med 2 kvar sp blev det iallafall en sjysst deal och killen som vann det hela var densamma som vart all in i BB med 18 personer kvar, okänd spelare vad jag vet.

 

Lite överaskad över hur agressivt Hoyt körde han raisade eller gick all in på mer än 50% av händerna på finaltable och det kostade honom till slut, jag menar jag kan förstå att man kan pusha rätt mkt med höga blinds men Reraisa all in med QJ är nog lite väl.

 

Hur som helst ville bars skriva av mig om denna trevliga upplevelse, hoppas det var fler som kollade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kollade nyss klart på 300k turneringen på Stars, riktigt grym faktiskt. Många stora namn var med. Dared, Ilcap, Hoyt Corkins, Erick Lindgren, Wassberg m fl.

 

Du glömde Ector! Visste inte att det var den riktige Hoyt...

 

Nästan bättre än att kolla på wpt eftersom man fick se allt. Första stora turneringen jag sett i nätpoker och jag tycket dte var riktigt skoj.

Kollade själv en del tills bugsen (Wassberg) åkte som 10:a. Man skulle ju upp 7.00 å spela freeroll på prima :o

 

När det var 4a kvar så var det förslag om en deal med Hoyt vägrade som chipleader, tji fick han och åkte ut som 3a. Med 2 kvar sp blev det iallafall en sjysst deal och killen som vann det hela var densamma som vart all in i BB med 18 personer kvar, okänd spelare vad jag vet.

Killen var inte bara all-in, han synade all-in med 73o från BB (hade redan halva stacken inne) om jag minns rätt.

 

Lite överaskad över hur agressivt Hoyt körde han raisade eller gick all in på mer än 50% av händerna på finaltable och det kostade honom till slut, jag menar jag kan förstå att man kan pusha rätt mkt med höga blinds men Reraisa all in med QJ är nog lite väl.

 

Hoyt fick öknamnet "Mr All-in" av Hellmuth när han vann på WPT.

 

Hur som helst ville bars skriva av mig om denna trevliga upplevelse, hoppas det var fler som kollade.

 

Dared blev 27:a

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du glömde Ector!

Ja man får ju inte glömma Ector. Tycker vi borde starta en POKERFORUM.nu-cheerleadingsquad som kan heja på i sådana här tävlingar.

 

Jag försökte heja på Ector igår, men hade för lite pengar på kontot! Man måste minst ha ett inköp till tävlingen ($530) för att kunna heja.

Blir till att göra en ordentlig reload till WCOOP för att kunna heja ordentligt på di svenske :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...