tilta_mitt_liv Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Huvudfrågan är egentligen om de mobila bredbanden som erbjuds idag är tillräckligt stabila för att grinda med? inte massa disconnects när man sitter med nöten? ngn som grindar mha ett mobilt bredband eller är fast att föredra? Tacksam för svar, MVH / tilta_mitt_liv Citera
tiiias Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Huvudfrågan är egentligen om de mobila bredbanden som erbjuds idag är tillräckligt stabila för att grinda med? inte massa disconnects när man sitter med nöten? ngn som grindar mha ett mobilt bredband eller är fast att föredra? Tacksam för svar, MVH / tilta_mitt_liv Jag grinda svs med ett comviq mobilt bredband när jag va utan fast förut i 1 vecka och det fungerade perfekt ! Citera
Joeduck Postad 19 Augusti , 2010 Rapport Postad 19 Augusti , 2010 Spelat över ett år med Comviq 3G. Kanske stänger av sig en gång var tredje dag eller så men då ringer man bara upp igen, tar 2s. Ice.net var bäst enligt mobiltforum när jag kollade förra året, och allt beror på hur täckningen är där du bor. 99:- kostar kort +modem hos Comviq just nu så jag ska köpa ett extra, sjukt tråkigt att vara utan internet. Kanske var personligt förresten, fick erbj. via mail. Citera
Recommended Posts