Gå till innehåll

Schyssta hörlurar?


schumme

Recommended Posts

Som rubriken säger så behöver jag ett par schyssta hörlurar till iphonen och mitt Spotifylyssnande.

 

Mitt krav kan dock vara lite udda...

 

Jag lyssnar gärna riktigt högt, problemet är att jag sitter i kontorslandskap och ska helst störa andra så lite som möjligt, så finns det några bra lurar som isolerar ljudet utåt schysst?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shure har sjyssta in-ear-plugs och det hörs inte mkt utanför dina öron, men desto mer i dom.

 

http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=148#rparams=k=s56802523

 

vill du ha stora som täcker öronen vet jag inte.

 

Hur pass hållbara är dom, tänker bara att ge 3000 spänn för ett par in-ear som man slänger runt i väskor till höger o vänster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som rubriken säger så behöver jag ett par schyssta hörlurar till iphonen och mitt Spotifylyssnande.

 

Mitt krav kan dock vara lite udda...

 

Jag lyssnar gärna riktigt högt, problemet är att jag sitter i kontorslandskap och ska helst störa andra så lite som möjligt, så finns det några bra lurar som isolerar ljudet utåt schysst?

 

Bose quiet comfort. Har #2 själv, tyckte 3orna satt helt ok men var mer ute efter helslutande. Bra skit om du vill ha bort bakgrundsljud, finns säkert ngn billigare variant men nog en av de bästa köpen jag gjort, pris i förhållande till användade och kvalite :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bose quiet comfort. Har #2 själv, tyckte 3orna satt helt ok men var mer ute efter helslutande. Bra skit om du vill ha bort bakgrundsljud, finns säkert ngn billigare variant men nog en av de bästa köpen jag gjort, pris i förhållande till användade och kvalite :)

 

#2 verkar inte finnas längre eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...