tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 fick bli en ny signatur Skönt att höra Lirar du PLO hu ? Om du är GTO lirare så tar jag gärna en match ! Teq: Är du säker på det ? implicera betyder leda till, och det är ju lite vad det hela går ut på. Googla ditt ord och det hade något med noveller att göra. Men vi kanske pratar om olika teorier. Men det är bra det gäller att tänka utanför boxen! Citera
Burning Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 tiiias, hur lyder din definition på GTO? Citera
Supertequila Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Teq: Är du säker på det ? implicera betyder leda till, och det är ju lite vad det hela går ut på. Googla ditt ord och det hade något med noveller att göra. Men vi kanske pratar om olika teorier. Men det är bra det gäller att tänka utanför boxen! http://lmgtfy.com/?q=implicita+pottodds Citera
okocha Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Lirar du PLO hu ? Om du är GTO lirare så tar jag gärna en match ! nä, spelar inte omaha, (men om jag hade gjort det hade det varit med gto-approach.) men kan tänka mig att göra ett undantag för din skull faktiskt =) Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 nä, spelar inte omaha, (men om jag hade gjort det hade det varit med gto-approach.) men kan tänka mig att göra ett undantag för din skull faktiskt =) Nice, When do we go go ? Klev upp på NL50 idag Spela 3 turrar också, 1a/5a/70%-30% AI på flopp Uploaded with ImageShack.us Citera
okocha Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Nice, When do we go go ? Klev upp på NL50 idag Spela 3 turrar också, 1a/5a/70%-30% AI på flopp Uploaded with ImageShack.us orkar inte spela grudgematch på plo50, men vill du spela plo400 eller nått så kan vi spela när som. Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 orkar inte spela grudgematch på plo50, men vill du spela plo400 eller nått så kan vi spela när som. Du har helt rätt, Om det är som playmoney för dig så blir det inte bra. Vi tar NL400 eller högre. Spika det till Söndag nästa vecka ? Citera
papiPope Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Jag hänger inte alls med. Highstakes, plo50, ingen hu4rollz plus att det är en 30 dollars turre det handlar om och ingen $100+.. Standard att veta att JTs leder mot AQo och 66 pre. Citera
okocha Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Du har helt rätt, Om det är som playmoney för dig så blir det inte bra. Vi tar NL400 eller högre. Spika det till Söndag nästa vecka ? just söndagar brukar jag spela turrar, men om vi är klara innan 19-ish så funkar det för mig. kan spela på party, svs, ftp, prima. 2-3 bord? 100bb Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 just söndagar brukar jag spela turrar, men om vi är klara innan 19-ish så funkar det för mig. kan spela på party, svs, ftp, prima. 2-3 bord? 100bb Prima 2 bord 100bb, Budget 400bb sen är det game over 16:00 ! Ska ha halva de här forumet till att raila detta Citera
Supertequila Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 hahaha man undrar ju lite om okocha blev hustlad här... Citera
okocha Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 Prima 2 bord 100bb, Budget 400bb sen är det game over 16:00 ! Ska ha halva de här forumet till att raila detta blir bra! hahaha man undrar ju lite om okocha blev hustlad här... haha, känns så... men nu har jag en vecka på mig att lösa omaha Citera
tiiias Postad 15 Augusti , 2010 Rapport Postad 15 Augusti , 2010 blir bra! haha, känns så... men nu har jag en vecka på mig att lösa omaha Det du behöver lösa är mitt mönster vilket är omöjligt. Du kommer säkerligen vinna en 200bb av mig innan det vänder, och när det väl vänder då har du ett problem för då har dig utmappad :twisted: Let's the mind-game begin Citera
FiSherman63 Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Undra om inte den här snubben slår alla rekord i jag-är-en-riksidiot-men-tror-att-jag-har-koll, här på pokerforum. Och det har ju passerat ett par stycken genom åren, så det är ju ganska starkt jobbat får man lov att tillstå. Det borde finnas en samlingstråd med dessa stjärnor så att man kan jämföra. Antar att dumheten bleknar med tiden s.a.s., kanske är tiiias ett geni jämfört med.... öhhhh... faan... jag minns inte ens vad hans gelikar heter! Skandal! :-( Citera
Amutu Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Undra om inte den här snubben slår alla rekord i jag-är-en-riksidiot-men-tror-att-jag-har-koll, här på pokerforum. Och det har ju passerat ett par stycken genom åren, så det är ju ganska starkt jobbat får man lov att tillstå. Det borde finnas en samlingstråd med dessa stjärnor så att man kan jämföra. Antar att dumheten bleknar med tiden s.a.s., kanske är tiiias ett geni jämfört med.... öhhhh... faan... jag minns inte ens vad hans gelikar heter! Skandal! :-( haha du summera det så fint Citera
Elitloppet Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt Citera
Supertequila Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Nya Blom90 måhända? Jag tror tiiias levlade okocha att droppa 4 bi plo400-inköp till honom... genialt hahhaha Citera
Soni Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Nya Blom90 måhända? Jag tror tiiias levlade okocha att droppa 4 bi plo400-inköp till honom... genialt hahhaha Om du är seriös håller jag med. Även om du inte är seriös håller jag med, när jag tänker efter. Citera
Kimzors Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 Nä GTO är ute, Nu är det inne med Gameflow och implicerade odds, gillar de sistnämnda då det kan ge värda med den sämsta handen mot den rätta motståndaren. Nu blev det utsvängt här men, jag är ju inte så linjär bara jag som blev totalt förvirrad här? Citera
Masken81 Postad 16 Augusti , 2010 Rapport Postad 16 Augusti , 2010 haha sjukt underhållande tråd. more more more Citera
robb Postad 17 Augusti , 2010 Rapport Postad 17 Augusti , 2010 Fight! Fight! Fight! Det här ska följas.. Citera
archtila Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Såklart man gärna pushar, Men är man short och ett läge som detta öppnar upp sig, Scenariot med att 3st ställer ser jag väldigt ofta, Säg 2 short och en monster. Då har man en hand här som ger ett sjukt bra värde. Vad lirar ni för nivås på mtt's ? Det känns ganska avgörande om ni sitter på ren kunskap hur det brukar se ut i turneringarna eller inte ! Btw: Ni säger att de aldrig händer ? Vad säger ABC boken ? 10 bb blbablbal pusha första bästa Ax .. Är du verkligen fullständigt seriös med att du synar 20-30BB på bb med 86s om 2-3st är allin!? Och svara nu inte "om man är jätteshort stack" för det är bara pottodds syn man tar där med i princip any two om man nu hamnar där. Och om du nu inte synar med 86s i såna lägen så varför i hela norden analyserar och tjaffsar du om en teori som man aldrig kommer ha användning av? Btw var det du som skrev att man inte vill syna en allin med en coinflip hand som AQ, mycket hellre 86s isf. 86 är ju ALDRIG bättre än coinflip ffs o_O? Citera
archtila Postad 18 Augusti , 2010 Rapport Postad 18 Augusti , 2010 Jo visst kan de ha ett par, Men många gåner är det rätt svaga händer. Det är spårade ur totalt. Det enda jag vill framhäva är att sitter man short i en turre och 2 st andra short går all in och chipleadern vid bordet även hänger på och man sitter på en lägre hand som är sutied och har connectors möjlighet så ska man absolut syna då man har goda möjligheter att blocka hem det och då x4 sin stack.. än att vänta ut Ax eller pocket för skulle man då ställa själv och få syn så är det ofta en flipp, och att hålla på gå all in och flippa händer är ju inte nöten i mtt poker ! När man e shortstack, vill man trycka allin och inte få syn, bara ta blindsen och antes, det borde väl alla som håller på med poker förstå? Citera
Recommended Posts