obvspeltorsk Postad 27 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 April , 2011 Slutade 8,9k upp ;P spelade 1/2 sista tiden innan stängning så jag kunde raila lite OC =D sjukt skön jävla dag efter misär nästan hela månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 30 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 April , 2011 38074.14kr upp för månaden, stänger månaden redan nu då det är jobb nu och sedan hoppas jag hinna med några festligheter 81h spelade, och räddar månaden dom sista 5-6 dagarna då jag plussar dryga 20k. Lite missnöjd med spelet större delen av månaden men överlag en väldigt bra månad. Dryga 100h jobb i Norge också, varav 80+ av dom röda dagar här i norge ger en inkomstmässigt väldigt bra månad =) Lockdown i maj då jag inte har något jobb, siktar på iaf 50k upp och närmare 200h spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doboj Postad 1 Maj , 2011 Rapport Share Postad 1 Maj , 2011 vad har du för bb/100 från positionerna SB och BB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Maj , 2011 Rapport Share Postad 1 Maj , 2011 Lockdown i maj då jag inte har något jobb, siktar på iaf 50k upp och närmare 200h spel.Att du orkar! Okay, pengarna är bra ... glöm inte din flickvänn och vänner! Heja! Ses vi i sommar? Jag ska upp till pdol och få på käften igen antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 2 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2011 Att du orkar! Okay, pengarna är bra ... glöm inte din flickvänn och vänner! Heja! Ses vi i sommar? Jag ska upp till pdol och få på käften igen antar jag. Har tid över till träning och vänner/tjej Vi kan gärna ses över en bärs på pdol =) bara höra av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doboj Postad 2 Maj , 2011 Rapport Share Postad 2 Maj , 2011 Villka tells du snacka om igår mena du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 Villka tells du snacka om igår mena du? vad ? Tung start på månaden, lär ju inte bli några 50k iaf som fru fortuna hatar mig nu. Lyckas hitta +5kr efter att ett set fick stå sen. Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com SB (kr485) BB (kr1598.27) Hero (UTG) (kr1826.62) MP (kr1433.87) Button (kr1028.23) Preflop: Hero is UTG with K:club:, K:diamond: Hero bets kr15, MP calls kr15, 1 fold, SB calls kr15, BB calls kr15 Flop: (kr60) 8:spade:, 5:spade:, 8:diamond: (4 players) SB checks, BB checks, Hero bets kr32, MP calls kr32, 2 folds Turn: (kr124) 9:club: (2 players) Hero checks, MP checks River: (kr124) K:spade: (2 players) Hero checks, MP bets kr62, Hero raises to kr200, MP raises to kr1386.87 (All-In), Hero calls kr1386.87 Total pot: kr2897.74 | Rake: kr15 Spoiler! Hero didn't show K:club:, K:diamond: (nothing). MP had 8:club:, 8:heart: (four of a kind, eights). Outcome: MP won kr2882.74 Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG (kr1075.03) MP (kr475.15) Button (kr962.01) SB (kr1421.71) Hero (BB) (kr1085.88) Preflop: Hero is BB with 2, 2 UTG bets kr15, MP raises to kr25, 1 fold, SB calls kr25, Hero calls kr25, UTG calls kr25 Flop: (kr100) 2, 9, 4(4 players) SB checks, Hero checks, UTG checks, MP checks Turn: (kr100) Q(4 players) SB checks, Hero bets kr67, 2 folds, SB raises to kr215, Hero calls kr215 River: (kr530) 3(2 players) SB bets kr375, Hero calls kr375 Total pot: kr1280 | Rake: kr15 Results: SB had 9, 9 (three of a kind, nines). Hero didn't show 2, 2 (nothing). Outcome: SB won kr1265 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 5 Maj , 2011 Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 i feel you! själv hade man sin första backmånad i april och lirade runt 40k händer break even nu sitter man och micro plussar en hundralapp per session på 1/2 och är dönöjd! bara få in monstervolym så blir man rik ju!! men gl månaden har endast börjat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 5 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Maj , 2011 i feel you! själv hade man sin första backmånad i april och lirade runt 40k händer break even nu sitter man och micro plussar en hundralapp per session på 1/2 och är dönöjd! bara få in monstervolym så blir man rik ju!! men gl månaden har endast börjat Exakt så hade jag också i april :S Men lyckades hitta typ 20k på 4 dagar för att rädda månaden. Mjo bara gått 5 dagar får väl hoppas att det vänder =) gl själv ---------------------------------------------------------------------------- edit: Börjar bli ett tag sen man lirade på en rakeback site. Börjar bli lite småsugen igen, vart är det man ska spela nu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 11 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2011 Pot Sized Raise! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 11 Maj , 2011 Rapport Share Postad 11 Maj , 2011 edit: Börjar bli ett tag sen man lirade på en rakeback site. Börjar bli lite småsugen igen, vart är det man ska spela nu ? Är du ute efter att bli hesta-riiig så är det ongame som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 29 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Gah maraton session spelad på nästan 4k händer, löjligt bra värde och sprang faktiskt helt ok för engångsskull en löningshelg ;P upp 7,7k vilket ger nästan 11k för löningshelgen och räddar upp en inte alltför bra månad ;P Gonatt, ska bli skönt att sova efter en sånhär session och en hel säsong av the OC kollad också. relativt variansfritt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Wp! Upp med hh på den stora potten runt 2,9k händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 snyggt =) ditt nick syns på två ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 29 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 Wp! Upp med hh på den stora potten runt 2,9k händer. Ska leta Det var faktiskt ingen stor pott, var bara på ungefär 1,5k grindade mer stabilt hela vägen =) snyggt =) ditt nick syns på två ställen Det är ingen fara, de flesta vet vad jag nickar ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 29 Maj , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 En sjuk sak till alla er haters också, hittade vår allas tittistrom med dryga 5k på ett 2,5/5 bord respektive närmare 5k på ett 5/10 bord på morgonkvisten då vet man att det kommer bli en bra session ;P Frågan är bara hur fan gör han ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 29 Maj , 2011 Rapport Share Postad 29 Maj , 2011 haha så underbart supervärde Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 3 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Då har man börjat pensionsspara också, morsan som lyckades övertyga mig! Månaden har börjat väldigt bra iaf upp 8k på på ungefär 8 timmar, inte orkat spelat så mkt då jag mest sitter och väntar på alla mina cashouts. Iaf fått en av dom nu och tänkte draigång seriöst för månaden nu. Den nya X-men filmen på bio nu, hoppas verkligen den levererar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 8k timmar är eeendel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 4 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 8k timmar är eeendel jajaja, syftade på lika många timmar som tusen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr5.00 BB (5 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com UTG (kr1075.03) MP (kr475.15) Button (kr962.01) SB (kr1421.71) Hero (BB) (kr1085.88) Preflop: Hero is BB with 2, 2 UTG bets kr15, MP raises to kr25, 1 fold, SB calls kr25, Hero calls kr25, UTG calls kr25 Flop: (kr100) 2, 9, 4(4 players) SB checks, Hero checks, UTG checks, MP checks Turn: (kr100) Q(4 players) SB checks, Hero bets kr67, 2 folds, SB raises to kr215, Hero calls kr215 River: (kr530) 3(2 players) SB bets kr375, Hero calls kr375 Total pot: kr1280 | Rake: kr15 Results: SB had 9, 9 (three of a kind, nines). Hero didn't show 2, 2 (nothing). Outcome: SB won kr1265 Du har ingen raiserange på river här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 4 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Du har ingen raiserange på river här? Nah, känns inte som jag får syn av så mkt sämre. Kan vara att jag trycker mot massa fiskar och en del sopreggs, men inte mot de tightare reggsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 jajaja, syftade på lika många timmar som tusen hihi:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 7 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 Närmare 2 års förhållande slut, varit jävligt stökigt ett tag så var bara en tidsfråga. Bättre göra det nu än om 1år eller nå. Mår ATH-kasst iaf menmen. Bara glömma, någon som har några seriösa bra tips? Hade tänkt försökt hooka med folk och fara någon annanstans i världen än Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 7 Juni , 2011 Rapport Share Postad 7 Juni , 2011 beklagar. att komma iväg låter sunt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts