padrinosftw Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Mer än credd för avataren Obvsp. edit: tvungen att fortsätta på ditt tema Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Babupa Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Väckt med tårta osv imorse haha, gillar knappt att fylla år längre. hehe aja 1 år kvar nu. Ner till träning snart, självklarhet att det bjuds på tårta där också. Hälsningar till ludde, 150+ gratulationer redan, nästan för enkla pengar Hejhej den är bra pokerusspelare men också jag frågar du skriva den först inlägger du 16år. Är denna correct yes? Vad då säga mother and father du spela penguspokerus? Eller är du den orphan bor gata äta den soptunnor gömma sig skuggan? 16 är väl den illegale ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Mer än credd för avataren Obvsp.edit: tvungen att fortsätta på ditt tema Tyty ! Kan ju inte mer än säga detsamma om din avatar padrinows, carlos är en sjukt skön jävel :] Coronas tooooonight! Sen en sånhär lite spontangrejj som tyder på hur jävla rastlös man är när man absolut inte kan somna innan tjejen dragit på skolan. Sitter å käkar chocosticks eller vad dom heter, spontanplattar håret i brist på annat och lyssnar på tjejen när hon snackar i sömnen. kul liiiiv, sömnbrist <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Sen en sånhär lite spontangrejj som tyder på hur jävla rastlös man är när man absolut inte kan somna innan tjejen dragit på skolan. Sitter å käkar chocosticks eller vad dom heter, spontanplattar håret i brist på annat och lyssnar på tjejen när hon snackar i sömnen. kul liiiiv, sömnbrist <3 Manligt hahaaaa kanske dags att byta avatar till jockiboiiiiii istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 21 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Ingen skola i Måndags, Studiedag i tisdags, hade bara ett prov igår och fick ett sms av min lärare igår kväll där det stog följande "Sry grabbar kommer inte tillskolan något mer denna vecka. Typ inflensa eller nät /Kenta" Ska dra och hämta upp lite nya klubbor innan game ikväll sen blir det nog att grinda resten av kvällen/natten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Manligt hahaaaa kanske dags att byta avatar till jockiboiiiiii istället? elakt kanske PH Patrick istället? Ingen skola i Måndags, Studiedag i tisdags, hade bara ett prov igår och fick ett sms av min lärare igår kväll där det stog följande "Sry grabbar kommer inte tillskolan något mer denna vecka. Typ inflensa eller nät /Kenta" Ska dra och hämta upp lite nya klubbor innan game ikväll sen blir det nog att grinda resten av kvällen/natten Åh, praktiska linjer :[, ångrar starkt att man inte gick någon sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 21 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2010 Sitter å slaskar DoN:s och NL100 HU såhär på småtimmarna, samtidigt som jag börjat bearbeta av en "nygammal" serie som jag bara sett strö avsnitt av; Las Vegas. Tkr den passade utmärkt för en speltorsk, rekommenderas starkt iaf. Stuck en hel del på HU spelet, men cashat i princip varje DoN så är la lillplusset ellerungefär kring BE Lite spel denna månad som sagt, är väl upp 10-11k kanske . Men är värd en "slö och socialmånad" för att inte gräva ner mitt förhållande riktigt åt helvete. Mitt standardmöte med Arbetsförmedligen imorgon, och nu är jag tydligen med i någon jobbgaranti och kmr få några riksdaler, DEN 25:E SMÄLLER DET Paus sen då med spelet tills söndagsgrinden, kör en klassisk fredag/lördag där bedövning av levern står på schemat. Solong GL all EDIT: dota, cs, SC2 eller vad som helst någon? Är rastlös. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Upp 230€ idag på cg men back 50€ nyss på cs. riktigt jävla segt med första snön också Tider man hatar sverige.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 tack för degen! €50 på en cs-match..ganska enkelt! /scamludde 50€ på att få 218 grattis i min logg på fb, ännu enklare pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 tack för degen! €50 på en cs-match..ganska enkelt! /scamludde Dom var bra? LOL.. Professionella CSscammers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Dom var bra? LOL.. Professionella CSscammers Ni var ju dock sämst, har lätt edge över ett större sample svårt när man inte lirat på 2 år ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 wööö får inte igång huden på prima nlhe.. Dock har jag märkt att jag nästan spelar bättre då, går mer på reads osv ist för regstats m.m vilket har gjort att man gjort många fina spel senaste 2 dagarna Fick rusha 30bi omaha på 2 dar också för att sedan tappa 10 två dagar irad hehe. upp ca 500€ eller något för månaden tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Spela mig för kvitt eller dubbelt på det du är skyldig mig henke Missade obv arbetsförmedligen, vaknade när frugan kom hem från skolan. iaf nu blir det golden dragon ( restaurang ) för att äta lite cheddarfylld oxfile och potatisgratäng innan bedövningen av levern börjar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Spela mig för kvitt eller dubbelt på det du är skyldig mig henke CS? anytime Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Ni var ju dock sämst, har lätt edge över ett större sample svårt när man inte lirat på 2 år ju.. Vet du hur svårt det är att spela med ludde aka "du hoppar ut först jag sen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 ni kan ju byta namn till csdagboken typ om jag har fattat rätt är obvspeltorsk=madken1 vem är du hankie123? heheh Äsch man måste ju få variera lite Jag är unknown men still teh bezt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Vet du hur svårt det är att spela med ludde aka "du hoppar ut först jag sen" Vet du hur svårt det är att spela när ludde tar bort footsteps utan att säga något? Dags för pf grudgematch cs imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 Vet du hur svårt det är att spela när ludde tar bort footsteps utan att säga något? Dags för pf grudgematch cs imo Ger man han RCON kan vad som helst hända :D Jaaaa, grudgematch ftw :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 CS? anytime Ohja ni kan ju byta namn till csdagboken typ om jag har fattat rätt är obvspeltorsk=madken1 vem är du hankie123? heheh Hahha grandyz , tror jag spelade med dig eller mot dig en hel del när jag spelade med sujji, nevb å dom t00glarn <3 Äsch man måste ju få variera lite Jag är unknown men still teh bezt då kör vi Ger man han RCON kan vad som helst hända :D Jaaaa, grudgematch ftw :twisted: jag e på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 jag e på Its a date Jag, ludde, hankie, pendse och Niko , VÄLJ DITT LAG VÄL MADKEN1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 22 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 och du nickade?madken1? isf har jag aldrig spelat med dig men vet vem du är Ah, okej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hankie123 Postad 22 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2010 och du nickade?madken1? isf har jag aldrig spelat med dig men vet vem du är this Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts