thanksfish Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 flytta tråd om felplacerad. Killen spelar 2.5/5 på SveS oftast. Han är mkt aggressiv. Är han en huge fisk eller någon med tanke bakom sitt spel eller rent av regular? Citera
Slasktratt Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Han finns här på pf men jag kan inte komma på vad han nickar såhär på bakfyllan Citera
Snygglenn Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 hint: 24tabling 12 timmar om dagen i två veckor Citera
drisen Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Har hört att det ska vara någon megafisk som spelar bort arvet på poker.. Citera
gibbsson Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 hint: 24tabling 12 timmar om dagen i två veckor MrJimmy? Citera
Partyjack Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Har hört att det ska vara någon megafisk som spelar bort arvet på poker.. Citera
Hallqvist Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Har hört att det ska vara någon megafisk som spelar bort arvet på poker.. +1 Citera
thanksfish Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Meh, seriösa svar nu. Han 3bettar 20% typ så jag har lite svårt att tro att han skulle vara någe bra. Ser gärna en länk til hans pf-db eller nickname om någon skulle ha det. han spelar bara ett bord åt gången som det verkar. Citera
johanhall Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 om du inte förstod ironin i de föregående posterna så är hans nick "drisen" OT så tror jag han mkt väl kan vara vinnande, dock med extrem hög varians mtp hans extremt aggressiva spel - lönar sig dock bra mot nitreggs som mig själv Citera
drisen Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Postad 9 Augusti , 2010 Meh, seriösa svar nu. Han 3bettar 20% typ så jag har lite svårt att tro att han skulle vara någe bra. Ser gärna en länk til hans pf-db eller nickname om någon skulle ha det. han spelar bara ett bord åt gången som det verkar. Har nog aldrig spelat 1 bord i hela mitt liv, mindre än 12 brukar bli tråkigt.. Bah bara 20%? Det kan inte vara över många händer, brukar ju ligga på 35 Citera
Recommended Posts