Chip-And-a-Chair Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Jag har spelat sit n go:s i över ett halvår och läst två bra böcker kring ämnet. Mitt spel har förbättrats mycket sen jag började och ofta så verkar det som jag tar rätt beslut i de flesta lägen fast det förhindrar ju inte att man förlorar matcher förstås. Jag har nästan aldrig lyckats spela bort hela min bankroll, förutom någon gång precis i början. Den högsta buy-in jag har spelat är 10$. Det brukar bli så att jag är uppe i 150$ sen går det ner till 60-70$ sen är det uppe i 150 igen, sen går det ner. Jag får alltså inte mindre pengar än vad jag satte in från början, men jag tjänar aldrig pengar på att spela. För er som har lyckats med att tjäna pengar på sit n go's, vad anser ni är de stora sakerna som gör skillanden för att man lyckas vinna ofta? Det verkar som jag spelar rätt bra, men det blir ingen lönsam historia av det hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IngeRik Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 bra rakebackdeal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Bra rakebackdeal, inte hopppa mellan olika nivåer, ordentlig volym, ha tur med variansen & vara skickligare än dina motspelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Vinna flips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henjon Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Skaffa sitNGo Wizard kanske och träna push-/callingranger? Sen är det ju volym, volym, volym som gäller. SnG har hög varians och även vinnande spelare kan lätt gå breakeven över 1000 games eller fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Bra rakebackdeal, inte hopppa mellan olika nivåer, ordentlig volym, ha tur med variansen & vara skickligare än dina motspelare. Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Varför inte? Visst kan du köra 2 olika nivåer, men kör du €10, €100, €30 och en €10 igen och håller på så kommer ditt resultat att bli så sjukt beroende om du springer bra på de högsta nivåerna du spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Det är väl självklart att de med högre inköp påverkar mer. Så länge man har edge bör man väl sikta på att öka volymen även om det innebär hopp i inköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Det är väl självklart att de med högre inköp påverkar mer. Så länge man har edge bör man väl sikta på att öka volymen även om det innebär hopp i inköp. har man rullen så? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Det är väl självklart att de med högre inköp påverkar mer. Så länge man har edge bör man väl sikta på att öka volymen även om det innebär hopp i inköp. Har du edge finns det ju ingen anledning att spela lägre överhuvudtaget om du inte spelar så pass högt att det inte ges tillräcklig action. Vilket inte verkar vara fallet hos TS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Om man spelar någonstans där trafiken inte medger att man fyller sin kapacitet. Visst kan man köra flera siter, eller byta till en med mer trafik men har man en bra deal så kanske man vill koncentrera sitt spel till ett ställe. Men visst, variansen ökar men det var inte det OP for efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Vinna flips. Men nä usch sluta. Hallå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Varför hoppa upp och ned i nivå? Spela nivåer du har rulle för helt enkelt, 50-100 BIs beroende på vad du är bekväm med. Du sa aldrig vilken nivå du oftast spelar och hur många inköp du har till nivån ifråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 Men nä usch sluta. Hallå? Hallå? Alla kanske inte är lika smarta som dig?! Tänkt på det? Han kanske tror det är en rimlig taktik. Dålig stil att hacka på dem som inte har det så lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Hallå! Alla är inte lika smarta som dig?! Tänkt på det? Han tror det är en taktik. stil att hacka på dem som inte har det så lätt... fyp TS, gör så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chip-And-a-Chair Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Det kan ligga något i att jag haft för lite andel BI's i bankrullen ska testa att anpassa. Brukar normalt köra BI's på fem dollar, ibland tio, det skulle ju innebära en rulle på 250-500$ Sen jag började spela har jag haft mentaliteten att sätta in så lite från början och sen öka i pengar. Som mest tror jag att jag gått från 10$ till 160$, men likt förbannat kan det inte överstiga detta av nån anledning. Fast det kanske sätter för mycket press på en att prestera vid varje match speciellt när det börjar går sämre och man sitter med typ 10 BI's. Har hört mycket positivt om Sit n go wizard så det måste jag pröva. Var får man de bästa rakeback dealsen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Googla vetja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saxofon Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Googla vetja Jag e inte dryg... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Jag e inte dryg... Vilket drygt inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Vilket drygt inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts