Zyr Postad 8 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 8 Augusti , 2010 tänkte testa everest poker igen men vad ser man: 2st NL400 och 1 NL200 uppe.. http://www.pokerscout.com/SiteDetail.aspx?site=Everest&ab=436204103 från 2,5k snittspelare ner till 1k snittspelare senaste 6 månaderna (everestpoker.fr har tom. 28% fler spelare!) ser ut som everest poker peakade nån gång i början av 2007 http://www.google.se/insights/search/#q=%22everest%20poker%22&cmpt=q Har läst mig till att expekt poker och everest poker har samma ägare. Expekt verkar ju mer välskött men drar säkert in mer fisk till nätverket än genomsnitt skinnet. Så jag undrar varför flyttas inte expekts spelardatabas till everest istället? Egen klient och egen fisk måste ju va 100 gånger bättre än hur det ser ut nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Beror väl mest på att alla fransmän har blivit utkastade och hänvisade till everest.fr Och eftersom merparten av spelarna var fransmän, ja du förstår... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Har everest dött helt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 9 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 Beror väl mest på att alla fransmän har blivit utkastade och hänvisade till everest.fr Och eftersom merparten av spelarna var fransmän, ja du förstår... ok, så 50% av everest bestod av fransmän, ja det sög ju då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 9 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2010 ok, så 50% av everest bestod av fransmän, ja det sög ju då ne, de sög inte, de va fantastiskt det suger nu däremot ... jävla sarkozy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2010 Nu avinstallerat.. Tack o adjö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Kan ej logga in. Vad felas? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 22 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2010 Kan ej logga in. Vad felas? du har gnällt för mycket på rigg. det här är ditt straff. eller belöning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
forest-crunk Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 hejsan vänner och kamrater. helt ny på poker.se, har lurkat på twoplustwos forum innan. men det har blivit för börjat poppa upp för mycket troll där, så det är svårt att veta vem man kan lita på. spelar µ-stakes på everest poker, och har äntligen tjänat in min depositbonus + växlat in lite summitpoint mot ytterligare bonusar. då kommer frågan, var tycker ni är ett vettigt steg att flytta rullen för att köra en omgång två? är på jakt efter någon sida där mjukvaran och trafiken är nice. helst inom eu som inte kör microgaming-mjukvaran, eller Betfair. är det titanpoker som gäller då? tacksam för svar det kanske är oförskämt att fråga i everest-tråden, men ämnet hänvisar lite till varför jag vill flytta min lilla rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mikael1337 Postad 23 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 23 Augusti , 2010 hejsan vänner och kamrater. helt ny på poker.se, har lurkat på twoplustwos forum innan. men det har blivit för börjat poppa upp för mycket troll där, så det är svårt att veta vem man kan lita på. spelar µ-stakes på everest poker, och har äntligen tjänat in min depositbonus + växlat in lite summitpoint mot ytterligare bonusar. då kommer frågan, var tycker ni är ett vettigt steg att flytta rullen för att köra en omgång två? är på jakt efter någon sida där mjukvaran och trafiken är nice. helst inom eu som inte kör microgaming-mjukvaran, eller Betfair. är det titanpoker som gäller då? tacksam för svar det kanske är oförskämt att fråga i everest-tråden, men ämnet hänvisar lite till varför jag vill flytta min lilla rulle. Partypoker är nöt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jezus Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Finns plötsligt inga spel på DoN. Vad är felet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Finns plötsligt inga spel på DoN. Vad är felet?? Nu finns det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
evpfisk Postad 26 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2010 Finns plötsligt inga spel på DoN. Vad är felet?? Du straffas fortfarande. Alla andras klienter visar fullt med games. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
space_ryan87 Postad 22 September , 2010 Rapport Share Postad 22 September , 2010 [ QUOTE = evpfisk : 1521624 ] You are still punished . All other clients show full of games . [ / QUOTE ] i dont know why it has collapsed but i used to deposit and now i dont anymore because i cant find a game. sometimes it takes an hour to have a 6 man $20 tourny to fill up. lame. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Paul Postad 4 April , 2019 Rapport Share Postad 4 April , 2019 Vet att denna tråden är år gammal - men everest Poker minns jag att jag spelade på när jag var runt 18. Härliga tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
andystarkk Postad 5 September , 2019 Rapport Share Postad 5 September , 2019 What Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts