20mmslak Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Hallå Jag köpte pt3 för cirka 2 veckor sedan och har sedan dess försökt själv och med kompisar som har programmet fixa bland annat min hud osv. Alltid något som ställer till det, så till sista utväg innan jag tiltar och köper HEM så undrar jag om någon anser sig vara "high" på pt3 och kanske kan fjärrstyra min dator och fixa det eller nått adda robinkristoffers_son@hotmail.com MVH / micro Glenn Citera
dinmammasdotter Postad 2 Augusti , 2010 Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Kan du inte förklara vad det är som inte går bra istället så hjälper vi dig här? Posta din fråga i http://pokerforum.nu/forum/studier/47333-prg-allt-om-pokertracker-3-a.html så får du snabbt hjälp. Citera
20mmslak Postad 2 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2010 Får inte upp statsen jag vill ha på hudden. Har std vpip, pr och afq bara. Citera
dinmammasdotter Postad 3 Augusti , 2010 Rapport Postad 3 Augusti , 2010 Får inte upp statsen jag vill ha på hudden. Har std vpip, pr och afq bara. Testat att byta HUD-profil när du väl sitter vid ett bord? Klicka på den där PTR3-symbolen. Citera
stenk Postad 4 Augusti , 2010 Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Ja jag har testat göra ny profil, använda std profilen osv. Får upp hur många saker som helst på HUD options som redan är valda, men ingen av dem kommer upp heller.. Citera
20mmslak Postad 4 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 4 Augusti , 2010 Var inloggad på Stenk tydligen, Men ja jag har testat det du sa utan framgång. Går det att få tag i gamla versioner av pt3. Skulle vilja ha 3.5 istället. Citera
animalplanet Postad 5 Augusti , 2010 Rapport Postad 5 Augusti , 2010 Kolla på pokertrackers forum, så ska du se att du får hjälp. Citera
Recommended Posts