Soni Postad 10 Augusti , 2010 Rapport Postad 10 Augusti , 2010 Hur tänkte du nu? Vi checkar, direkt bettar han ser det ut som, men i själva verket stekte han 10 sekunder? Hur tänkte du när du läste vad jag skrev egentligen? Citera
Kimzors Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 hade insta foldat turn du är slagen, jag tror han hade AT- eller KQ du har tunnel seende ganska rejält dessutom, jag gissar att han är en fisk dom tar såna här linjer med när dom väl har tagit kommandot i potten Citera
fiskarn1 Postad 11 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 11 Augusti , 2010 hade insta foldat turn du är slagen, jag tror han hade AT- eller KQ du har tunnel seende ganska rejält dessutom, jag gissar att han är en fisk dom tar såna här linjer med när dom väl har tagit kommandot i potten Allt slår mig utom bluff. Är det så dumt att tro att han bluffar? Citera
Kimzors Postad 11 Augusti , 2010 Rapport Postad 11 Augusti , 2010 nä men föga troligt fiskar skjuter väldigt sällan 3 gator som bluff vad hade han då? du synade ju Citera
fiskarn1 Postad 13 Augusti , 2010 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2010 nä men föga troligt fiskar skjuter väldigt sällan 3 gator som bluff vad hade han då? du synade ju Jo med tanke på potbet flop, potbet turn och insta all in på river så tyckte jag det känndes väldigt lurt. Board: [Ad Ac 4h Qh 7c] MrFlop won (kr0.00), showed [Ks 3c] fiskarn #1 won (kr398.76), showed [Js Jc] Citera
Recommended Posts