wyyyxz Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Måste man fylla i alla de där fälten när man ska verifiera sin ålder? Är det inte onödigt att fylla i både Pass nummer och ID nummer? Och varför ska ni veta kreditkortsnr när jag inte använt något kort? Citera
Soni Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Kortnr behöver de ju om du ska göra en insättning? Citera
wyyyxz Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 Kortnr behöver de ju om du ska göra en insättning? Jag ska göra ett uttag. Har aldrig satt in något, vann dagens fråga på poker.se och fick lite cash som har vuxit lite. Citera
bjoelle Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Använd bara kort och sätt in minimum, då är ditt kort reggat där. Sen tar du ut alltihopa Citera
William Hill Poker Club Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Måste man fylla i alla de där fälten när man ska verifiera sin ålder? Är det inte onödigt att fylla i både Pass nummer och ID nummer? Och varför ska ni veta kreditkortsnr när jag inte använt något kort? Hej, Stämmer. Vill du ta ut till kreditkort måste du gjort en minimum insättning med samma kort. Insättningen fungerar som verifiering av kortet. Mvh, Reppen Citera
wyyyxz Postad 28 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 28 Juli , 2010 Hej, Stämmer. Vill du ta ut till kreditkort måste du gjort en minimum insättning med samma kort. Insättningen fungerar som verifiering av kortet. Mvh, Reppen Hej! Jag vill inte ta ut med kort. Jag vill ta ut till moneybookers. Antar att jag måste gjort en insättning med det också. Men varför frågar ni om kreditkortsnummer innan jag valt sätt att ta ut på? Citera
William Hill Poker Club Postad 28 Juli , 2010 Rapport Postad 28 Juli , 2010 Har faktiskt inte riktig koll på det om jag skall vara ärlig men och det låter ju märkligt om det skall behövas. Vänligen kolla med kundtjänst. Om du har problem hör av dig igen så hjälper jag till. Citera
Recommended Posts