gnux_ Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Hej! Har nyss köpt ny data mus och ändrat hastigheten till max på kontrollpanelen, men jag vill ha snabbare. Hur gör jag? Program? Citera
Joeduck Postad 26 Juli , 2010 Rapport Postad 26 Juli , 2010 Sök på http://www.autohotkey.com/forum Vet att det finns ett script som höjer hastigheten på scrollhjulet beroende på hur fort man snurrar på det, och det du efterfrågar är långt ifrån omöjligt, det lär finnas där någonstans. Citera
gnux_ Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 vad är det för mus? Microsoft intelmouse explorer 3.0 Citera
SunTzu Postad 27 Juli , 2010 Rapport Postad 27 Juli , 2010 Inget program som följer med där du kan customiza mera? Ingen knapp för att öka DPI? Citera
gnux_ Postad 27 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2010 Inget program som följer med där du kan customiza mera? Ingen knapp för att öka DPI? Nej inte vad jag kan hitta. Microsoft point följer ju med eller vad det heter. Med en stor muspekare som ikon Citera
Recommended Posts