Supertequila Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Det har aldrig fallit er in att ni bundlar era ranger lite olika? Förmodligen är det inte svårare än så. Citera
gEeWhiZm8 Postad 30 Juli , 2010 Rapport Postad 30 Juli , 2010 Hehe kommer komma med en liten annorlunda approach. Hade bett, bett, bettat. Kan dock tänka mig att bett, bett, c/f är en bättre linje på dessa nivåer. CB för att få värde från Ax mellan pp o dy, tcb för att få värde från 45s, A4s, 67o aktiga händer. Samtidigt för att balansera för alla överkort plus fd händer man barrlar pa turn. För att i sin tur få bort floats. Sen ngt liknande för rcb. Hamnar vid bett, bett på river med massa missade hålpips händer plus överkort o missad färg. Värdebetta TT för att kunna ha hyffsade bred bluffrange. Kabn dock tänka mig att bett, bett, bett är en bättre linje på nl100 än bett, bett, c/f. Sjukt o komma med en semiseriös post ibland. *Efter c/s flop hade jag c/s alla gator. + Bra post Citera
Recommended Posts