cab19 Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 Ni måste nog garantera en plats ifall det ska bli något drag kring dessa sateliter,inte ens dom "utlovade" irländarna reggar sig ju Citera
emilio_barzini Postad 9 Juni , 2005 Rapport Postad 9 Juni , 2005 Ja precis! Jag är sugen att ta något skott i någon satellit, men lite onödigt om man blir själv eller om det inte blir någon plats garanterad. Varför inte köra satelliter till en satellit där det är någon/några platser garanterade? Då skulle det nog bli lite action skulle jag tro..... Har frågat för, frågar igen. Är det ett bra event annars? Någon som sa att drc hade varit över, han kanske kan svara? Citera
drc Postad 30 Juni , 2005 Rapport Postad 30 Juni , 2005 Jag spelade i Belfast i Nordirland. Skulle tycka att det vore enormt trevligt att spela i Dublin eller något liknande då jag aldrig varit i Dublin men känner att jag skulle passa in i atmosfären (vara full på en pub och dans på bord). Hadeockså gärnat kvalat in om det var några fler som spelat tävlingarna. Ursäkta det sena svaret. Citera
Recommended Posts