Gå till innehåll

Maxad tidslimit på Svenska Spel


jnxjnxy

Recommended Posts

Har lyckats nå en limit som jag satt för antal timmar/dag på Svs. Undrar hur denna spärr fungerar - får jag lira igen om 24 timmar eller hur fungerar det, ngn som vet?

 

När jag försöker slå mig ner på ett bord står det ba "Du kan spela igen imorgon." Klockan är ju liksom 06.48...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man undrar ju givetvis hur många timmar du mäktat med och hur det gick :)

 

6h och de sista 5 potterna lyckades jag dubbla på 2 bord, så det kanske var en riktig lyckojinx...

 

Varför satte du inte max på alla gränser?

 

Testa att mejla och fråga supporten, men med svenska spel känns det ganska dödfött. :roll:

 

Eftersom jag ibland har svårt att sluta i tid tänkte jag att spelgränserna var en bra idé. Har dock inte lirat på svs på väldigt länge så har inget minne av att gränsen bara låg på 6h. :( Nu hade det liksom inte suttit fel vid en morgongrind, men de 6 timmarna lyckades man bränna inatt... Får hitta på annat idag :)

 

Vilken spärr är det du har passerat? Dag/Vecka/Månad?

 

Dagsgränsen nollställs midnatt, veckogränsen vid ny vecka vid midnatt och samma med månad.

 

Support kommer inte ändra dina gränser när du väl satt dem utan du får snällt vänta.

 

Dagsgräns vilken jag satt på 6h. Men då kan jag lira igen efter midnatt alltså. Tack

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...