Slipknot345 Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Tur i att man valde att hoppa denna då och inte sätta in pengar på skitsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lecowin Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Oavsett start-tid, släpptes det ett pass? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Tompkins Postad 25 Juli , 2010 Rapport Share Postad 25 Juli , 2010 Borttagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Tydligen har Winner och Partneransvarig gemensamt klantat sig, den senare är på semester så jag får vikariera nu enligt den info jag fått. Turneringen kommer att spelas om och alla inblandade beklagar etc. Nytt datum är söndag den 1 augusti och jag kommer att skapa en ny tråd direkt om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Juli , 2010 Rapport Share Postad 26 Juli , 2010 Här är ny tråd: http://pokerforum.nu/forum/vara-pokerturneringar/62221-ny-winner-turnering-pa-soendag-den-1-augusti-kl-20-00-cet.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts