bjoelle Postad 24 April , 2011 Rapport Share Postad 24 April , 2011 Jag tror MikeTime kan ha gett mig någon form av livepoker-förbannelse, inte säker, men kan vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Jag tror MikeTime kan ha gett mig någon form av livepoker-förbannelse, inte säker, men kan vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Får detta felmeddelande varje gång jag försöker kolla cashgame i Hold'em Manager. SnG / MTT Fungerar utmärkt. Nån som har nån clue hur jag åtgärdar felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Är inte rapporterna definierade i textfiler? Ser ut som att en blivit korrupt, alternativt att en mappning är felaktigt definierad. Helhetsfrågan ser nog principiellt ut som select * from tblA a join tblB b on a.id=b.aId join tbld on b.id=tbld.bId where b.player='ValterEgo' and td.winnings>0 (och td är inte definierat, tblD är namnet). Det finns någon logg du kan titta i för att få fram frågorna, men eftersom jag inte använt HEM på snart två år minns jag inte hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Är inte rapporterna definierade i textfiler? Ser ut som att en blivit korrupt, alternativt att en mappning är felaktigt definierad. Helhetsfrågan ser nog principiellt ut som select * from tblA a join tblB b on a.id=b.aId join tbld on b.id=tbld.bId where b.player='ValterEgo' and td.winnings>0 (och td är inte definierat, tblD är namnet). Det finns någon logg du kan titta i för att få fram frågorna, men eftersom jag inte använt HEM på snart två år minns jag inte hur man gör. Jag forstår att du identifierat någon form av problem, men jag forstår fortfarande inte hur jag loser det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Enklast löser du det med att ta bort sista dagen av HH historiken Från den mapp HM importerar från, inte från destinations mappen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Enklast löser du det med att ta bort sista dagen av HH historiken Från den mapp HM importerar från, inte från destinations mappen sista dagen från vilken klient? Alla? Det finns ju inga filer där, de raderas när den importerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Njaee, de raderas inte, utan flyttas till en "målmapp" efter det att de importeras. Men om jag förstod saken rätt, är det en fil som är korrupt och inte importeras. Därför inbillade jag mig att den filen skulle vara kvar? Om du tar en check och ser vilken sait den sista hand som importerades kom ifrån, borde det ligga en fil och skräpa i den mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Svara på sms, ditt lata skrälle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Jag svarar när jag vet mer, o du högvördige. Jag vet inte så mycket än mao. Det beror på Jens och bihang, lite när de anländer, om de ska ätas, om vi får vara med osv Men jag återkommer i ämnet. Dock förbaskat kul med dina 85% Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Den importerar händer som den ska. Det är när jag ska titta på datan meddelandet kommer upp. Jag har testat att ta bort alla händer i hems mapp, men får iaf felmeddelande. Ska man testa att installera om skiten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Jag svarar när jag vet mer, o du märkvärdige. FYP Grejt! Har för mig att du susade om start kl 19 vilket nog är rätt ultimat för mig. Ska ta mig hem från jobbet o sen köra upp till er, vilket lär ta en timme+ ungefär. Håller tummarna för att det håller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 25 April , 2011 Rapport Share Postad 25 April , 2011 Du menar Crappy ffs läs om, läs rätt och svara på det jag frågar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Imorgon ska vi "småbarnsfarsor" samlas igen, för mysfarbror Jens kommer på besök, med trolleri och show Sandsater, TF, Jarne, dp och jag är ur den gruppen iaf. Sedan tillkommer div löst folk, dags för Pokerallsvenskan i Borås mao Blir hur kul som helst. Fler som tycker det vore kul? Hör av er Joel? Jugglan? Erik? SaintBjörn? Borne? Boråsare förener eder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 April , 2011 Rapport Share Postad 28 April , 2011 Flyter det på i röret så kan det lösa sig, som torsken sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 April , 2011 Nope, sorry. Uppbokad sedan februari, syster med sambo är här och min äldsta vän med sambo kommer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Själv huserar jag barndomskamraterna med familjer, så jag sitter där jag sitter. Ha det gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Flyter det på i röret så kan det lösa sig, som torsken sa.Kämpa in det!!! Om inget annat funkar, simulera ebola. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Kämpa in det!!! Om inget annat funkar, simulera ebola. Dä flöt int. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Dä flöt int. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Kan man betta på vem som går längst ikväll av TF och Crappy? Isåfall, ogiltigförklaras bettet om TF går över 1,5promille? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 TF ska vara nykter, iaf enl egen utsago. Btw: Jens kör efter samma GPS han hade när han skulle till Berga. Då kom han inte fram itid. Det gör han inte idag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 TF ska vara nykter, iaf enl egen utsago. Btw: Jens kör efter samma GPS han hade när han skulle till Berga. Då kom han inte fram itid. Det gör han inte idag heller Jens är en tidsoptimist. Om han nu tjuvläser här vill jag dock inflika att han fick med beröm godkänt för sin otroligt tidiga ankomst till Vimmerby sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Kan man betta på vem som går längst ikväll av TF och Crappy? Isåfall, ogiltigförklaras bettet om TF går över 1,5promille? Vem bettade du på? Bettade du på mig är du skyldig mig pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 April , 2011 Rapport Share Postad 29 April , 2011 Jens är en tidsoptimist. Om han nu tjuvläser här vill jag dock inflika att han fick med beröm godkänt för sin otroligt tidiga ankomst till Vimmerby sist. Äsch Efter lite öl och kinakäk hämtat från närmaste hak fick han med beröm godkänt ikväll också. Men han kanske överglänstes av sitt sällskap, riktigt förbannat roligt! Poker mot Jens ska vi diskutera imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts