Saint_Bjorn Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Jag la mig uppenbarligen på topp så trofén pryder fortfarande sin plats i bokhyllan. Grattis B1! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Wp schtekarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Snyggt gjort klonkarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Ty gubbs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 En öl nere En ny Macbook pro med 4g ram 2st 4g ram i handen Nu kör vi Edit: Äsch, vad kunde gå fel liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Inte för att vara dryg, men har du alltså ramminnet bredvid dig i stället för i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 Februari , 2011 Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Ahhh Ursäkta Dev. Jag glömde förklara utförligt. Jodå jag hade 8g i handen, dvs bredvid mig. Men jag lossade dessa tio skruvar, obs olika länga. Helst skulle de numreras enl bruksanvinsningen. Sedan tog jag ut de som satt i macen Ersatte de med de jag hade bredvid mig, och stängde igen. OCH allt funkade :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 18 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2011 Ah, trodde du skulle grinda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Jojo lite grind blev det Med ramminnet i Ska se om det inte går att bubbla FT på NightRehaben på Ongame nu Förnärvarande 3/11 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Fekk Nästan ända fram Men A2 blev för svårt för min AJ, tvåorna är hårda dom. Men med tanke på den tur jag hade på vägen fram så är en andra plats av dryga 600 mer än vad jag förtjänade. Men ivf, då är ytterligare en mod vinnande, iaf för månaden. Inte mycket, men allt grönt räknas Stort tack till Miata och Sotarn för railen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Top5 symfonier Dev? Behöver tipps, och fått intrycket att Dev var rätt person att fråga. Alla andra får givetvis också hjälpa till Edit: Grattis Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Grats Crappy, skönt att få se lite gröna siffror från dig med. 1. Dvořáks nia i e-moll 2. Berlioz - Symphonie fantastique 3. Sjostakovitjs tia i e-moll 4. Stravinskijs i tre satser 5. Drar till med en skräll bara för att Messaien - Turangalîla. Eventuella Futurama-fans kanske upptäcker varifrån ett visst namn är taget. Begränsade mig till en per kompositör, annars gillar jag de flesta av Dvořáks senare skarpt. Haydn, Beethoven, Mahler, Tjaikovskij osv skulle också lätt kunnat vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Gillas Crappy, gillas tokmycket Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Allt som hänt i denna tråd sen jag gick och la mig igår tokgillas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Grats Crappy, skönt att få se lite gröna siffror från dig med. 1. Dvořáks nia i e-moll 2. Berlioz - Symphonie fantastique 3. Sjostakovitjs tia i e-moll 4. Stravinskijs i tre satser 5. Drar till med en skräll bara för att Messaien - Turangalîla. Eventuella Futurama-fans kanske upptäcker varifrån ett visst namn är taget. Begränsade mig till en per kompositör, annars gillar jag de flesta av Dvořáks senare skarpt. Haydn, Beethoven, Mahler, Tjaikovskij osv skulle också lätt kunnat vara med. +1 på Dvorak! Utbilda gärna en stackars n00b och förklara hur man ska lyckas hitta alla satser på spotify. Also, trodde det var superstandard med 4 satser i en symfoni, men Symphonie fantastique verkar ha 5 (?). Om du känner att du har sådär vidrigt mycket tid över får du gärna ge en förklaring på hur symfonier som standard är uppbyggda. Har dragit slutsatsen ( ) att andra satsen brukar gå i piano och fjärde alltid är den stora feta finalen. Ett par spotify-länkar där hela symfonier ligger med rätt satser irad hade även uppskattats enormt mycket! Blir skyldig dig en tjänst om du orkar med det här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Symfonier var alltid i fyra satser förr i tiden: sonata, långsam sats, scherzo och och explosiv final. Numera kan de se ut lite hur som helst. Symphonie fantastique utgör ett undantag. Kan leta på Spotify i kväll, när jag inte ser på skidor längre. Antar att det ligger något där, annars har jag säkert någon inspelning på skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 FekkNästan ända fram Men A2 blev för svårt för min AJ, tvåorna är hårda dom. Men med tanke på den tur jag hade på vägen fram så är en andra plats av dryga 600 mer än vad jag förtjänade. Men ivf, då är ytterligare en mod vinnande, iaf för månaden. Inte mycket, men allt grönt räknas Stort tack till Miata och Sotarn för railen. Grattis igen Crappy. Men så mkt tur var det väl ändå inte... Du klonka en 30/70 precis när jag börja raila, sen var det väl bara din tur att vinna flipparna. Du torska ju oxå en stor pott med KK<AQ. Så inte fan tura du dig till din 2.a plats, tycker du är alldeles för blygsam. Du spela bra, thats it. Men va fan bjöd du inte in mig och sotarn i samma chat för... Han är ju en schysst snubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Spotifylänkar. Har inte lyssnat på dem, bara förutsätter att de är korrekta. 1. Dvořáks nia i e-moll 2. Berlioz - Symphonie fantastique 3. Sjostakovitjs tia i e-moll 4. Stravinskijs i tre satser (hans andra två viktiga är på samma skiva) 5. Messaien - Turangalîla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Fråga: Svensk films bästa onliner? "Att vara kvinna är bara ett sätt att slippa ifrån sitt samhällsansvar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Inte Svensk, men: Who said anything about slicing you up, man? I just wanted to carve a little Z on your forehead. ...brukar jag värma mig med om natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Wp Crappy! Svensk filmreplik som fastnat och som ofta kan användas; "måtte jävulen ta alla fruntimmer" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Gratz C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Varför inte försöka med kåt, glad och tacksam! Ogifta par Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Tack som fan, Dev! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 np Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts