omalley Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Ouch! Men jag har ingen lust att resa till Chelsea! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Ungdomssynder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Tänk att han har varit med i 2 1/2 men. Känns som lite kulturkrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Tänk att han har varit med i 2 1/2 men. Känns som lite kulturkrock. Haha, ja och man bara måste älska Jake. edit: och varför är du inte med i msn-gruppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Ungdomssynder Verkligen. Bland mina första egenköpta plattor finns Kiss "Lick it up" och Motley Crue "Too fast for love". Prince charming med Adam & the Ants var nog ett år före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 27 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2010 Haha, ja och man bara måste älska Jake. edit: och varför är du inte med i msn-gruppen? Han är bäst! Fråga klantarna som försökt bjuda in mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Jag bara måste. Men sen inget mer. http://www.youtube.com/watch?v=gU5sECAK4bo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 28 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Ja ska vi ta nåt som angränsar musikaliskt och från samma tidsepok så blir det nog den här: Jag har inte lyssnat in mig stenhårt på Bowie men han förtjänar stor respekt, och till skillnad från hans hardcore-fans tycker jag den här är skitbra. och så har vi ju den här också http://www.youtube.com/watch?v=SLTJalzLd3g Skulle ju lika gärna kunnat vara Bowie, samma boogiepop. asdfasdfasdf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 NU hör jag att de är rätt ordentligt influerade av Adam & the Ants! Hur kunde jag missa det då? Jag diggade ju myrorna. http://www.youtube.com/watch?v=VPgHbt0ODr4 Kul med lite nostalgitripp! Kontrar med den här som garanterad ökar kapacitet i antal bord för nätspel: http://www.youtube.com/watch?v=FwKQi7HB_Gw Vill man bara softa lite och spela ett bord åt gången finns det alltid låtar som den här: http://www.youtube.com/watch?v=D5Oi_gpXMaI och Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 28 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 Djävlar vad jag är usel Jag försökte mig på ett kliv i karriären, ett steg upp. Bahhh Så uselt har jag nog aldrig spelat. Inte ett rätt. Efter en KK vs AA tidigt blev jag feg, passiv, och hade svårt att hitta bettknappen Träffade jag skulle jag givetvis ge mig in på massa usla moves. Fi måste ha skrattat rejält bakom sin skärm. Bedrövligt, jag tom förtjänade att förlora 100BB med TPTK mot fis rivrade stege. Jag tänkte lagt upp en del HH men skäms så jag låter bli. Hoppas bara inte någon som satt vid mina bord igår får för sig att posta något här :oops: Men:mrgreen: :mrgreen: Vad ska spelas ikväll? Någon som har något kul på gång, förutom Titanturren med $50 extra på en usel Crappy? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 Tänk att han har varit med i 2 1/2 men. Känns som lite kulturkrock. Hoho! På 6:an nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 29 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2010 Hoho!På 6:an nu. Såg det, men tyvärr såna avsnitt jag redan sett ett antal gånger. Men kul är de. Blev lite Pacific istället, så jag kommer i rätt sinnesstämning till jobbet imorgon. Gjorde förresten testet "Hur bakfull är du idag?" de har på expressen.se. Inte bakis idag så jag svarade utifrån hur jag mådde igår. Fick 32 rätt av 44 möjliga. Intressant att de vet bättre än jag hur jag egentligen mådde igår. Blev dessutom rekommenderad att släntra iväg till pizzerian. Testet finns under avdelningen "Hälsa & Skönhet". Hahahaha... http://www.expressen.se/1.686393 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 30 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 30 Augusti , 2010 Crappy är KASS :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Skön låt, ska testa att bota min insomnia med den ikväll. Men inte visste jag att Moses lever och spelar bas. http://www.youtube.com/watch?v=5CvogKjBmJc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ohum....dagens lista ska tydligen vara mina bästa låtar. Urgh, det är fasiken inte lätt. Det byts ju från dag till dag. Jag tror att jag gör så här, att jag tar en låt från varje kategori i fem kategorier. I morrn ser den antagligen annorlunda ut. "MINA BÄSTA LÅTAR" Metal: Helloween - "Halloween" Rock: AC/DC - "Whole Lotta Rosie" Punk: The Clash - "Career Opportunities" Country: David Allan Coe - "Living On The Run" Pop: Pulp - Common People Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ohum....dagens lista ska tydligen vara mina bästa låtar. Urgh, det är fasiken inte lätt. Det byts ju från dag till dag. Jag tror att jag gör så här, att jag tar en låt från varje kategori i fem kategorier. I morrn ser den antagligen annorlunda ut. "MINA BÄSTA LÅTAR" Metal: Helloween - "Halloween" Rock: AC/DC - "Whole Lotta Rosie" Punk: The Clash - "Career Opportunities" Country: David Allan Coe - "Living On The Run" Pop: Pulp - Common People Äntligen svart på vitt, du kan inte ana hur svårt jag haft det att få folk att förstå att common people är popvärldens mästerverk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Äsch. Genomgående bra skiva men både I Spy, Disco 2000 och Sorted for hurfandetnustavas är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Jag var f.ö. tvungen att göra en egen valaffisch till KD. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Äsch. Genomgående bra skiva men både I Spy, Disco 2000 och Sorted for hurfandetnustavas är bättre. Nejnejnej. Skivan är fantastiskt bra, och alla låtar du nämner - i synnerhet I Spy - är grymma, men därifrån till att göra något odödligt är steget långt, och Common People är det som skiljer Pulp från andra britpopband som Oasis, Suede och Blur från samma period. Det finns två låtar i kategorin som spelar i en egen division, och det är nämnda "Common People" och Primal Screams "Movin' on Up". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Det som skiljer Pulp från Oasis, Suede och Blur är att de senare inte är genomgående bra utan mest blah blah britpop med några få bra hits. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Det som skiljer Pulp från Oasis, Suede och Blur är att de senare inte är genomgående bra utan mest blah blah britpop med några få bra hits. DÄR är vi förvisso helt överens, även om jag tycker att Suede också gjorde rätt mycket bra grejer. Blur, Oasis m fl var tämligen överskattade. EDIT: Fan vad jag irriterar mig på när Dev märker ord, och dessutom gör det med rätta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Ohum....dagens lista ska tydligen vara mina bästa låtar. Urgh, det är fasiken inte lätt. Det byts ju från dag till dag. Jag tror att jag gör så här, att jag tar en låt från varje kategori i fem kategorier. I morrn ser den antagligen annorlunda ut. "MINA BÄSTA LÅTAR" Metal: Helloween - "Halloween" Rock: AC/DC - "Whole Lotta Rosie" Punk: The Clash - "Career Opportunities" Country: David Allan Coe - "Living On The Run" Pop: Pulp - Common People Helloween är(eller kanske var) en av mina favoritgrupper alla kategorier, men låten "Halloween" tycker jag mest är lång och trist, finns mycket mycket bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Helloween är(eller kanske var) en av mina favoritgrupper alla kategorier, men låten "Halloween" tycker jag mest är lång och trist, finns mycket mycket bättre Jag funderade lite på det där. Halloween vinner i mina ögon mycket på att den inte är så sönderspelad, men jag hade kunnat ta en handfull andra också. Det är ett close call, men Halloween tycker jag är lång men inte trist, så den fick gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Smygaddade Dev nu när tillfälle gavs. Sitter på helspänn och hoppas på en accept! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts