MikeTime Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Lutar åt att alla moddar är nyktra den 11/9 alltså. Nåja, chansen att de actually vinner lite $ ökar ju betydligt. Typ från 0% till 2,9? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Lutar åt att alla moddar är nyktra den 11/9 alltså. Nåja, chansen att de actually vinner lite $ ökar ju betydligt. Typ från 0% till 2,9? ALLA? Varför ska Googler vara nykter? I övrigt är det väl bara Björnen och Crapman? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Woho Stor samling på PS $22 1R1A med latereg till 21:15 Lisa, Miata, TF occh undertecknad. Några fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Inte en chans att jag spelar på PS, behöver inte bli mer illamående. Men ska förresten kolla om jag har nån peng där, isf kanske. Mike: jag lovar att inte vara fullare än jag klarar att se korten. Är förresten blandarmaskiner tillåtna? Lyssnat igenom Maidens senste en gång inatt och en gång nu medan jag sovit en timme (satan va skönt). Verkar som bästa plattan sen Brave new world. Ger den nu på skalan 1-14 en . T ex sista låten är riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Mike: jag lovar att inte vara fullare än jag klarar att se korten. Är förresten blandarmaskiner tillåtna? Äsch, du får bli hur full du vill! Och sen är det bara fram till ft du behöver blanda korten själv, på ft finns ju dealer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 edit: jag bröt precis mot en forumregel. Crappy kunde inte ge mig infraction, tror dev måste göra det. Men jag deletar inlägget själv, kanske ger nåt straffförmidlrande. 4.1 - Vädjan om lån av pengar, hjälp med överföring av pengar mellan siter och liknande är inte tillåtet på POKERFORUM.nu oavsett syfte, detta för att undvika inblandning i eventuella bedrägerier och inte för att vara elak mot de med ärliga avsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 ...och jag har nog sällan varit så snabb med rapportknappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Lutar åt att alla moddar är nyktra den 11/9 alltså. Nåja, chansen att de actually vinner lite $ ökar ju betydligt. Typ från 0% till 2,9? Eftersom jag inte är moderator tänker jag supa till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 edit: jag bröt precis mot en forumregel. Crappy kunde inte ge mig infraction, tror dev måste göra det. Men jag deletar inlägget själv, kanske ger nåt straffförmidlrande. ...och jag har nog sällan varit så snabb med rapportknappen! .....Och jag har bara en gång tidigare varit så snabb med att försöka varna. Det var när jag (iofs felaktigt ) försökte varna Dev för språkpolisande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Enda anledningen att jag tackade nej till mod-erbjudandet var att jag ville supa på liveturren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 ...och jag har nog sällan varit så snabb med rapportknappen! mvh rapporteringskungen staahla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 seriöst nu björn, vad dfan var det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 seriöst nu björn, vad dfan var det där? rättvisa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 rättvisa lol käften jag tiltar på dig cp Inlägget varnat //Crappy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Jag har utdelat mitt livs första varning. Björnen fick den för regelbrott. Som folk kanske noterar har jag moddrättigheter, men använder dem inte generellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Jag har utdelat mitt livs första varning. Björnen fick den för regelbrott. såjaaaaa, allka är lika inför lagen, dock bra ironi i den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 seriöst nu björn, vad dfan var det där? rättvisa Ja, Lin åkte på varning tidigare i ST:s dagbok för motsvarande regelbrott. Reglerna för sandlådan har inte ändrats men förtydligats, så läs dem gärna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Ja, Lin åkte på varning tidigare i ST:s dagbok för motsvarande regelbrott. Reglerna för sandlådan har inte ändrats men tydliggjorts, så läs dem gärna igen. björn din guling. eller vänta, var det där också rasism/sexism? om inte, var ligger skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 björn din guling. eller vänta, var det där också rasism/sexism? om inte, var ligger skillnaden? Nä i det här sammanhanget var det inte samma sak och det tror jag du fattar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LinYuChun Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 jag kan inte säga att jag uppskattar att bli kallad cp heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Nä i det här sammanhanget var det inte samma sak och det tror jag du fattar också. faktiskt inte då det andra var som svar på att han kallade oss italienare för spaggar, det ska han ge fan i. det är värre än att jag kallar någon med en guling som avatar för guling. för helvete, om ni ska vara konsekventa mot mig eftersom att han blivit varnad förut ska han ha en ny. dessutom, hur många ggr i st's db skrivs det inte bög/neger/arab? vad jag vet så är inte spec måpnga av dom inläggen varnade.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 jag kan inte säga att jag uppskattar att bli kallad cp heller... käften bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Jag har knappt sovit senaste dygnet, har genomlidit en respektabel baksmälla och så ska alla bråka med mig. Inte nog med klagomål på en liten infraction, jag åker själv dit på en. Dags att gå och lägga sig kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 En halvtimme in på födelsedagen [not so hidden], och jag laddar för jobb i morgon. Frun är bortrest och jag och kidsen är allena hemma. I morrn kommer Jennez & co med pokerallsvenskan till stan, och jag tänkte åka till lokala klubben och göra ett reportage för poker.ses räkning. Föräldrarna agerar barnvakter, och firandet blir lite mys med ungarna hemma på förmiddagen, och sen snabblunch på stan med dem och le parents. Födelsedagar har inte samma aura som det hade när man var i skolåldern. I och med att jag fyller den här tiden på året hade man alltid nåt att se fram emot trots att sommaren närmade sig sitt slut och skolan tog vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts