KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Hahahaha jag satt och funderade på vad fan det var frågan om.. Varför suger alla osv.. Sen såg jag att det var fixed =D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Snygg dubbling nu! 55 skulle nog ha muckats PF imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Fixed cg är ju bäst, men inte turre edit: å såvadet finalbord nu. Länge sen jag såg den blå sargen. Lite uppdateradf tror jag. edit2: stora frågan nu är hur mkt det är värt att inte pissa på sig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Fan då! GGWP! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 8:a efter riverträff, han hade väl 6 outs så det var han värd. Hela 99,36 dollars vann jag! Blir väl cg nu, ingen lust att sova än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Fan då! GGWP! Jag är så nyfiken på vad alla gratta dig för, sökt men inte hittat. Hur som helst, stort grattis till vad det nu är! edit: vi ses väl snart förresten på berga-turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Jag är så nyfiken på vad alla gratta dig för, sökt men inte hittat. Hur som helst, stort grattis till vad det nu är! edit: vi ses väl snart förresten på berga-turren? Tack så mycket! Fråga Mike eller Erik bara Ses på turren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 En låt för dig, mig och Jennez. Det är väl bara vi på forumet som tycker det här är riktigt bra vad jag vet. Njut! (funkar inte med inbäddat) Nu blir det cg en timme eller två Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Tycker btw det varit dåligt med kritik och idéer här i moddbrunnsdagboken. Skärp er. Hata oss mer! Jag är så nyfiken på vad alla gratta dig för, sökt men inte hittat. Hur som helst, stort grattis till vad det nu är! Kritik: hur vore det om moddarna åtminstone läste lite på poker.se? Idéer: skaffa en gilla-knapp. OT: fick bara sova fem timmar inatt. Grattishälsningar: grattis till ft Björne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Inget fel på DT. Fast de hade en rätt lång sugighetsperiod på 90-talet iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 DT är mitt alltime favoritband!! Finns inte ord för hur övermänskliga de är!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Wohooo Fylleskott FTW En rivrad färg och ett floppat set :mrgreen: Ohhhhh Fy fan :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Hmm vaknar upp på soffan med spotify dånandes metal och grannosämja vibrerandes i luften. Undrar om pokern gick bra inatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Kritik: hur vore det om moddarna åtminstone läste lite på poker.se?Idéer: skaffa en gilla-knapp. OT: fick bara sova fem timmar inatt. Grattishälsningar: grattis till ft Björne! - Jag har sett ett foto men missat om det står nåt mer. Eftersom det hyschats så intensivt fick jag för mig att det inte var så obv. Men vafan, jag får väl läsa där då... - Tror jag slår dig med 4. - Que? Just det, slutade 8-a efter en fin 6-outarutdragning. Det är rätt skönt, de är så där lagom irriterande. Inte tillräckligt för att hiva datorn genom fönstret, men samtidigt tillräckligt för att man ska tycka synd om sig själv en kvart eller två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Inget fel på DT. Fast de hade en rätt lång sugighetsperiod på 90-talet iofs. Vi får nog förklara inbördeskrig. Enligt mig är Images and words, Awake, Metropolis pt II och Six degrees de bästa plattorna. De senare plattorna tycker jag de grötat ihop och likformat för mkt. Och så hade de ju varit ännu bättre med en sångare som är uthärdlig mer än 50% av sången (fast ibland är han ju så bra så man får rysningar...skum snubbe det där). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 D&D och I&W är deras bästa tycker jag. 'nough said. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 En låt för dig, mig och Jennez. Det är väl bara vi på forumet som tycker det här är riktigt bra vad jag vet. Njut! (funkar inte med inbäddat) Nu blir det cg en timme eller två Vi får nog förklara inbördeskrig. Enligt mig är Images and words, Awake, Metropolis pt II och Six degrees de bästa plattorna. De senare plattorna tycker jag de grötat ihop och likformat för mkt. Och så hade de ju varit ännu bättre med en sångare som är uthärdlig mer än 50% av sången (fast ibland är han ju så bra så man får rysningar...skum snubbe det där). D&D och I&W är deras bästa tycker jag. 'nough said. Vad menar du med D&D? Kul om du menar When Dream and Day Unite! Den är så härligt speciell Det härliga med DT för min del är att alla deras album någon gång har varit favoriten. Går imo inte ens att jämföra plattor som Train of Thought, Images and Words och Octavarium med varandra och ändå finns det alltid en röd tråd genom allting. Helt otroligt hur de kan ha helt olika stilar på så många album, samtidigt som det räcker att höra 10 sekunder av random låt för att höra att det är DT. Håller med till 100% om vad du skrev om Labrie, Bjorn. Han platsar imo inte i bandet, men samtidigt passar hans röst så fruktansvärt bra till allt de gör. Särskilt när han verkligen sätter det! Tyvärr är hans lägsta nivå riktigt dålig Om jag måste välja en favoritplatta får det nog bli Six Degrees! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Just ja, my bad. Jag fick för mig att den heter Dream and Day bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Just ja, my bad. Jag fick för mig att den heter Dream and Day bara. Fan va kul att du gillar den! Trodde jag var den enda Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 21 Augusti , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Titta på min avatar, ser jag ut att sakna smak? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Varför saknar baller titeln moderator? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Varför saknar baller titeln moderator? Troligen för att han inte längre är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Fy fan Jag mår fortfarande skit. Helt ofattbart. En halvflaska "rötjut" och tre krusovice Jag överväger starkt att bara dricka folköl hos mike. En resa hem och må så här blir för mycket. Wtf det få bara bli folköl i framtiden. Det är inte värt det längre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Jag bangade kräftskivan idag, var för seg efter natten och dessutom är jag väderkänslig och får jordens jävla huvudvärk när det ligger åska i luften. Magen var inte särskilt stabil heller, brukar inte vara det efter en mängd rödtjut. Har legat o läst Jag är Ozzy halva dan. Man är gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 21 Augusti , 2010 Rapport Share Postad 21 Augusti , 2010 Troligen för att han inte längre är det undrade väl egentligen varför han inte lägre är moderator, om det är frivilligt eller vad, men vågade inte fråga det direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts