Gå till innehåll

Moddagbok

devalanteriel

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tycker btw det varit dåligt med kritik och idéer här i moddbrunnsdagboken. Skärp er. Hata oss mer!

Jag är så nyfiken på vad alla gratta dig för, sökt men inte hittat. Hur som helst, stort grattis till vad det nu är! :-)

Kritik: hur vore det om moddarna åtminstone läste lite på poker.se?

Idéer: skaffa en gilla-knapp.

OT: fick bara sova fem timmar inatt.

Grattishälsningar: grattis till ft Björne!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kritik: hur vore det om moddarna åtminstone läste lite på poker.se?

Idéer: skaffa en gilla-knapp.

OT: fick bara sova fem timmar inatt.

Grattishälsningar: grattis till ft Björne!

- Jag har sett ett foto men missat om det står nåt mer. Eftersom det hyschats så intensivt fick jag för mig att det inte var så obv. Men vafan, jag får väl läsa där då... ;-)

- Tror jag slår dig med 4.

- Que? Just det, slutade 8-a efter en fin 6-outarutdragning. Det är rätt skönt, de är så där lagom irriterande. Inte tillräckligt för att hiva datorn genom fönstret, men samtidigt tillräckligt för att man ska tycka synd om sig själv en kvart eller två.

Länk till kommentar

Inget fel på DT. Fast de hade en rätt lång sugighetsperiod på 90-talet iofs.

Vi får nog förklara inbördeskrig. Enligt mig är Images and words, Awake, Metropolis pt II och Six degrees de bästa plattorna. De senare plattorna tycker jag de grötat ihop och likformat för mkt. Och så hade de ju varit ännu bättre med en sångare som är uthärdlig mer än 50% av sången (fast ibland är han ju så bra så man får rysningar...skum snubbe det där).

Länk till kommentar

En låt för dig, mig och Jennez. Det är väl bara vi på forumet som tycker det här är riktigt bra vad jag vet.

Njut!

(funkar inte med inbäddat)

Nu blir det cg en timme eller två

Vi får nog förklara inbördeskrig. Enligt mig är Images and words, Awake, Metropolis pt II och Six degrees de bästa plattorna. De senare plattorna tycker jag de grötat ihop och likformat för mkt. Och så hade de ju varit ännu bättre med en sångare som är uthärdlig mer än 50% av sången (fast ibland är han ju så bra så man får rysningar...skum snubbe det där).

D&D och I&W är deras bästa tycker jag. 'nough said. :)

Vad menar du med D&D? Kul om du menar When Dream and Day Unite! Den är så härligt speciell :)

Det härliga med DT för min del är att alla deras album någon gång har varit favoriten. Går imo inte ens att jämföra plattor som Train of Thought, Images and Words och Octavarium med varandra och ändå finns det alltid en röd tråd genom allting. Helt otroligt hur de kan ha helt olika stilar på så många album, samtidigt som det räcker att höra 10 sekunder av random låt för att höra att det är DT.

Håller med till 100% om vad du skrev om Labrie, Bjorn. Han platsar imo inte i bandet, men samtidigt passar hans röst så fruktansvärt bra till allt de gör. Särskilt när han verkligen sätter det! Tyvärr är hans lägsta nivå riktigt dålig :S

Om jag måste välja en favoritplatta får det nog bli Six Degrees! :D

Länk till kommentar