Solid Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Gjorde ett bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Om du reppar cancer, så kanske 867kr blev det från min sida! Kom igen nu allihopa! hahaha! Nice bidrag! Det är ju nästan 2% av totalmålet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Har varit en dålig människa och inte betalat hittills, men skeppade nu iaf 200 SEK via mobilen. Vill dock poängtera att det INTE representerar 1% av mitt plus denna månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
firro85 Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Ville se bevis, tror att 9/10 som skriver att de skänkt pengar inte har gjort det! Lassade precis iväg $20000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Ville se bevis, tror att 9/10 som skriver att de skänkt pengar inte har gjort det! Lassade precis iväg $20000. Fast om du bemödar dig med att trycka på Kroons länk så ser du vilka som betalat. Fyndigt av dig att levla i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Moget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Bidrog med c:a 10% av mitt liveback fr augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 skickade 1% av mitt nano månadsplus, kanske man springer bra nu karma ftw skämt åsido wp kungkroon!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredztr Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Bidrog med 150kr trots månadsback! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Jag är med, blev ju ingen jättesumma direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 1 September , 2010 Rapport Share Postad 1 September , 2010 Eftersom Juli var ganska misslyckat fick det bli 2% av det sammanlagda fram till nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
difrules Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Jag er med? Sjukt bra initiativ Kungkroon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Jag är med. Och har betalat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Har en lillebror med en systersjukdom till blodcancer. Barn ska inte få behöva genomleva tunga behandlingar när de ska vara i sin mest bekymmersfria ålder. Det här är verkligen ett bra initiativ. Givetvis är jag med! Verkligen inte, hoppas han kryar på sig!! Bokför månaden efter helgen och skickar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Syrran hade leukemi två gånger och överlevde mot alla odds... Givetvis med jag också. Börjar med en hunka efter förra månadens back Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Avrundade till en femhunka jämnt. Räknar med att få smaka karma på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Fan vad det tar sig! Riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 är fattig och vet inte vad pokerplus är men 50kr via mobil är iaf skickat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 4 September , 2010 Rapport Share Postad 4 September , 2010 Eftersom KungKroon sagt att han ska skänka mina $100 till insamlingen, så avrundar jag dem uppåt till 1000 kr och betalar in dem direkt till insamlingen. Men denna månad är jag fattig som en kyrkråtta, så de kommer efter den 25:e. Sickt bra jobbat Kronan. :heart: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 6 September , 2010 Rapport Share Postad 6 September , 2010 Bättre sent än aldrig så joinar jag. Ska försöka låta bli att whina också men ser inte så ljust ut nu Cred superkronan hursomhaver! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 15 September , 2010 Rapport Share Postad 15 September , 2010 I'm in, 200kr för Augusti. Förhoppningsvis kommer det betydligt mer i slutet på den här månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 29 September , 2010 Rapport Share Postad 29 September , 2010 Snart dags igen... Gött som fan att man fick springa bra sista månaden också. Väntar på rbn så åker en summa på någonstans mellan 1.1-1.2k kr in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2010 Snart dags igen... Gött som fan att man fick springa bra sista månaden också. Väntar på rbn så åker en summa på någonstans mellan 1.1-1.2k kr in Guld! Själv har jag backat rövas denna månaden, men pyttar in en slant ändå. Såg i listan att MsRead har skänkt pengar, så jag frågar mig hur vi inte kan ha kommit upp i hutlösa summor med 1% av hennes månadsvinst... Ska ta mig ett rejält snack med henne asap! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts