Pokerrr Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 Hej! Jag undrar om det finns någon liknande pokerserie som 2months2million som går just nu och man kan kolla på? Eller något som Busto to robusto ( verkar inte som det kommer mer än 2 avsnitt). Vet ni någon pokerserie man kan följa som just dessa? Tycker att 2months2million kanske visa en aning lite händer men det var ändå en skön serie. Och Busto to robusto är också en grym serie där man får se lite av deras livsstil osv. Kom gärna med tips! Citera
Cykelspark Postad 6 Juli , 2010 Rapport Postad 6 Juli , 2010 var kan man titta på 2months2million? eller ladda ner hela avsnitt? ty Citera
Pokerrr Postad 6 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2010 var kan man titta på 2months2million? eller ladda ner hela avsnitt? ty Fanns på pokertube. Testa sök där Citera
KallOödmjukDiva Postad 7 Juli , 2010 Rapport Postad 7 Juli , 2010 Är bara de två pokerserierna jag känner till. Sen i filmväg är det obv pokerlandet som gäller. Finns även the poker film upplagd på pokertube som du inte får missa. Citera
Pokerrr Postad 7 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2010 Är bara de två pokerserierna jag känner till. Sen i filmväg är det obv pokerlandet som gäller. Finns även the poker film upplagd på pokertube som du inte får missa. Tackar för tipset! Citera
Recommended Posts