Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej, söker nån som vill coacha mig i Omaha. Spelar på Svenska Spel på på 7-15. Är vinnande spelare på lägre nivåer och även en del på 7-15, men det känns som jag får kämpa mer där. Det känns som om jag behöver hjälp för och komma vidare.

Jag bor i mitten av Dalarna och är ingen ungdom.

Hälsningar, Max

Postad

om jag ska vara ärlig, så tror jag ingen vill komma hem till dig och coacha utan använda program för att se din skärm. ett tips är att titta på diverse film-sidor, där de även har coacher.

tror även att pokercampus.se har coacher.

Postad
Var mer menat som en lätt presentation av mig själv. Hur en Coaching direkt går till är jag osäker på. Det var inte hembesök jag tänkte på.

hehe, ledsen om jag lät dryg. var inte meningen.

Men coaching går väl oftast till som så att du och coachen använder er av teamviewer, vilket gör att han kan se din skärm, så använder ni headset, och snackar över t.ex. Skype, där han då antingen säger hur du ska agera i vissa händer, eller där han bara tittar på, och kommer med input i efterhand. Alt. du spelar på, och frågar när du har ett beslut där du är osäker...

Postad

Vilken ersättning får bli mellan mig och coachen. Finns ingen anledning och lägga ut det.

Det där med skype och att nån ser min skärm i realtid verkar bra.

Postad
Alla verkar använda Teamviewer när de coachar över skype, så tänkte bara tipsa om att man kan dela skärm via skype också. Det funkar lika bra som TV :)

Tur man kan lära proffsen nåt ;-)