Gå till innehåll

Bäst vip-program iPoker?


Woarda

Recommended Posts

Hej,

 

Jag är en glad amatör som kanske spelar cirka 1 h poker varje dag, 2 bord åt gången. Det vore roligt om någon kunde tipsa mig om vilken sida inom iPoker-har det mest förmånliga vip-programmet för mig?

 

Är det samma på alla sidor inom nätverket? Hörde att man från WIlliam HIll efter 5 000 points kunde få fantastiska 5 USD cashback. Bet365 gav 5 USD redan vid 2 000, lättare att få poäng hos William Hill?

 

Mvh

 

Woarda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det känns snart meningslöst att spela på det nätverket.

 

Jag spelar på WilliamHill men överväger att lämna snart då Prima lockar med bättre erbjudande. Så det rekomenderar jag till dig också.

 

Personligen hade man ju dock hellre varit kvar på fiskiga-iPoker med dess sköna klient. Så kanske någon därute som vet om ett förmånligt vip-rum på iPoker-nätverket, eller är det likadant överallt?

 

Mvh

 

LosKvastos

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har några sidor som jag har 60-70% total RB på. Dock inga deals jag tror du kan få idag. Men kan alltid försöka förhandla med de olika sidorna för att få något utöver det vanliga VIP belöningen.

 

Dock har det blivit riktigt dålig med action på Ipoker i år, så känns inte som det finns mycket värde kvar på det nätverket....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...