-samba- Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Har nu spelat poker på heltid under 1år och inte gjort något för att utveckla mitt spel, mer än att spela mycket och "småanalysera" händer för mig själv. Jag skulle nu vilja ha lite tips och råd hur ni andra gör för att utveckla Erat spel. Mitt problem med att hitta nåt vettigt att läsa/diskutera/titta på är att jag spelar uteslutande HU-SnG. Någon som vet om det finns nån bra sida/bok/filmer som behandlar det ämnet på en nivå som inte är basic strategy? Alla bra tips är välkomna. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anteee Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 Secrets of non-standard sit'n'gos av phil shaw kanske hade varit något. Vet faktiskt inte om den berör hu öht men det är ju värt att kolla upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GoodGame Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 husng.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nirwanda Postad 1 Juli , 2010 Rapport Share Postad 1 Juli , 2010 2+2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-samba- Postad 3 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2010 Tack för lite tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts