ordens15 Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Någon som vet om det finns fler sajter än PS och FT som har Macklienter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Ongame har Entraction ska lansera i höst vad jag hört. Sen har jag för mig att AP/UB har. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 26 Juni , 2010 Rapport Share Postad 26 Juni , 2010 Svenska spel har flashvariant och många andra har det eller java varianter på hemsidan. Partypokers verkar hyffsad faktiskt. Annars kan du väl alltid virtualisera windows inuti Mac. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 27 Juni , 2010 Rapport Share Postad 27 Juni , 2010 Jag kör VMware i macken som viritualiserar xp ...funkar fint ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bagarn34 Postad 30 Juni , 2010 Rapport Share Postad 30 Juni , 2010 Ongame har fungerande redan nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 30 Juni , 2010 Rapport Share Postad 30 Juni , 2010 (redigerade) f Redigerad 22 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts