fozzilman88 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Kommer det bli någon bonus i juni? vipsystemet är ju värdelöst. Inte konstigt att spelarantalet minskar. Citera
henjon Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Nu ska vi inte vara såna. Everests "VIP-system" är något alldeles extra. Enligt dem själva. Hör bara här: "vårt nyskapande sätt att återgälda våra spelare. Vi förstår vad pokerspelare vill ha och har skapat en användarvänlig klubb som generöst belönar alla våra lojala spelare." och: "Everest Pokers välkomstbonus på hela 200 $ är ett av de bästa bonuserbjudandena i pokerbranschen" yeah right. Ni kanske skulle börja kolla upp lite vad andra sajter erbjuder. Citera
Joey Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Bonusen i juni består i att de sänkt garantin på varenda turre. Wp. Citera
henjon Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Bonusen i juni består i att de sänkt garantin på varenda turre. Wp. Men då är det ju färre spelare i varje turnering och alltså har alla som deltar i dem större chans att vinna. Eftersom alla har större chans att vinna behöver man inte dela ut nån extra bonus. Lätt som en plätt - ett av marknadens ALLRA BÄSTA ERBJUDANDEN! Citera
Deco89 Postad 22 Juni , 2010 Rapport Postad 22 Juni , 2010 Håller med varfan är bonusen era snåla j'vlar Citera
Grubbla Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Vad är det för bonus ni vill ha? Reload? Citera
DrRoland Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Vad är det för bonus ni vill ha? Reload? Nej. No deposit bonusar, precis som Everest alltid har haft. Vip systemet är ju totalt värdelöst för de allra flesta så det är inte så konstigt att det är dålig action på sidan numera. Citera
Mr.Lajban Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Bonus och bonus. Slå av doomswichen så blir jag nöjd. Eller, en bonus vore bra med. Citera
Grubbla Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Ja dom borde ha mer förmåner. Går som sagt inte att jämföra med andra sajter. Vet någon om man kan få rakeback på Everest? Citera
stempa12 Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 deras "rakeback" är ju summit club... Citera
Grubbla Postad 23 Juni , 2010 Rapport Postad 23 Juni , 2010 Som jag anade. Vad ska man säga då är det riktigt dåligt. Skärpning Everest! Citera
fozzilman88 Postad 23 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2010 Deras högsta nivå ger ca 32% tillbaka på raken, det kan man få på nästan alla pokersidor utan att behöva grinda ihjäl sig. Skärpning. En reloadbonus i månaden hade varit fint. Citera
Mr.Lajban Postad 24 Juni , 2010 Rapport Postad 24 Juni , 2010 Hittade ett mail med bonus i min inkorg nu... Citera
Jezus Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 Arghh, vill också få bonus, men det dyker sällan upp. vad som MER önskas är en sökfunktion så man kan se om ens favorit ATM machines spelar eller ej. alla pratar de franska lustigt nog. Citera
evpfisk Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 vad som MER önskas är en sökfunktion så man kan se om ens favorit ATM machines spelar eller ej. alla pratar de franska lustigt nog. från och med 1 juli får inte fransmän spela på evp längre :cry: Citera
Jezus Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 VA????? hur fanken ska man tjäna pengar då?? eller skämtar du bara? varför får de inte spela?? Citera
stempa12 Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 VA????? hur fanken ska man tjäna pengar då?? eller skämtar du bara? varför får de inte spela?? blir nån lag så dom bara får lira franska sajter tror jag Citera
Jezus Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 är Det Sant??? Herregud, det är en finansiell katastrof för min del. Ajaj Finns det några franska sajter där ute av värde?? kan inga alls Citera
stempa12 Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 är Det Sant??? Herregud, det är en finansiell katastrof för min del. Ajaj Finns det några franska sajter där ute av värde?? kan inga alls tror du måste vara just fransk för att få spela på dom siterna då också Citera
evpfisk Postad 27 Juni , 2010 Rapport Postad 27 Juni , 2010 haha ja, det är sant. den franska staten har klubbat igenom ett online-poker-förbud som börjar gälla 1/7. franska spelare får endast spela på franska siter för fransoser. vi kan alltså inte spela på samma site som dem utan de kommer bara att spela med varandra... jag vet att everest har startat något som heter everestpoker.fr, vilket ska vara en pokerklient för bara fransoser. jag antar att vi kan komma in där om vi använder en proxy... men många fransoser jag talat med kommer att försöka lira på som vanligt på evp genom en proxy. Citera
fozzilman88 Postad 27 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 27 Juni , 2010 Har vi överhuvudtaget en representant här? har du tagit ledigt? Citera
Jezus Postad 28 Juni , 2010 Rapport Postad 28 Juni , 2010 Utan fransmän kommer jag dö fattig. jag MÅSTE få spela mot de. De är så ¤#¤%¤&% usla, visserligen har de riggningen med sig men de är groteskat usla. Citera
Deco89 Postad 28 Juni , 2010 Rapport Postad 28 Juni , 2010 Frankrike har även blivit bannade från pokerstars.com nu har dom egen site som italienarna =( Citera
fozzilman88 Postad 21 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2010 Bonus i augusti då? Spelarantalet sjunker och representanten har tagit sommarledigt? Citera
Recommended Posts