ambear Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Hej Ska åka till norge och jobba under en längre tid och behöver självklart internet för att kunna spela poker Någon som har erfarenhet av Telenors mobila eller något annat? Priser? Täckning? (Ska jobba vid Gardermoen) /amb Citera
jnxjnxy Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Du är självklart införstådd i att det här abbonnemanget inte ska köpas hemma i Sverige, utan endast i Norge för att slippa roamingkostnader? Citera
yxa00 Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Hej Ska åka till norge och jobba under en längre tid och behöver självklart internet för att kunna spela poker Någon som har erfarenhet av Telenors mobila eller något annat? Priser? Täckning? (Ska jobba vid Gardermoen) /amb Om du orkar med en inavlad support så är väl net1 ett val, de har fri roaming i Danmark och Norge. Om de har bra uppkoppling vet jag inte. Citera
ambear Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 Du är självklart införstådd i att det här abbonnemanget inte ska köpas hemma i Sverige, utan endast i Norge för att slippa roamingkostnader? Mmm, men verkar som Net1 funkar..? Om du orkar med en inavlad support så är väl net1 ett val, de har fri roaming i Danmark och Norge. Om de har bra uppkoppling vet jag inte. Hmm verkar ju bra men det är 24 månaders bindingstid och det vill jag inte ha men har kollat runt lite och verkar vara bindningstid på alla. Hur är det med datatrafik? Hur räknar man ut det ifall man spelar poker? Citera
Joeduck Postad 16 Juni , 2010 Rapport Postad 16 Juni , 2010 Beror på vilken sajt du spelar. Pokerstars drar väldigt lite. Citera
ambear Postad 16 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2010 Beror på vilken sajt du spelar. Pokerstars drar väldigt lite. Svs 25k~ händer / månaden Citera
raptorjr Postad 17 Juni , 2010 Rapport Postad 17 Juni , 2010 Tillåter SVS att man ansluter från annat land? Annars måste du ju ha en proxy i Sverige. Citera
ambear Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Tillåter SVS att man ansluter från annat land? Annars måste du ju ha en proxy i Sverige. Aa har lirat på ett hotell i Danmark iaf Citera
Recommended Posts